וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצות מיניאטורית וצלחות סטריליות: פסח עם תו ירוק

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 13:01

בחב"ד נערכים לחג ועשרות חסידים מחוסנים או מחלימים יגיעו למחלקות הקורונה כדי לקיים את סדרי פסח ולהביא את שמחת החג למאושפזים ולצוות הרפואי. הארגון נערך באמצעים המתאימים למצב, כולל ניידת "מאפיית מצות אקספרס" לילדים, שתעבור בשכונות השונות. כל הפרטים בפנים

חב"ד נערכת לפסח עם התו הירוק: עשרות חסידי חב"ד מחלימים ומחוסנים יגיעו אל תוך מחלקות הקורונה, בארגונם של בתי חב"ד השוכנים בתוך 20 מרכזי רפואה בישראל ושם יקיימו את סדרי הפסח כהלכתם ויביאו את שמחת החג לכל המאושפזים והצוות הרפואי עם ערכות של צלחות הסדר סטריליות ועוד חידושים. עד כה חילקה חב''ד ברחבי הארץ מאות טונות של מזון.

כמו כן, נפתח קו מיוחד בו ניתן לדווח על מבודדים הזקוקים למצה שמורה וקמחא דפסחא, ומאות צוותים של צעירי חב"ד יהיו פרוסים בכל רחבי הארץ כדי להגיע לכל המוקדים.

גם על פעילות עם ילדי ישראל לא ויתרו בצעירי חב"ד והלהיט השנה יהיה, ללא ספק, "מאפיית מצות אקספרס" - ניידות מקושטות עם מערכת הגברה ומוזיקה, שמביאה עד לחצרות בנייני המגורים מאפיית מצות מיניאטורית, בה יוכלו הילדים להתנסות בעצמם במלאכת האפייה וגם ללמוד על מצוות החג באמצעות מצגת וירטואלית רב-חושית. הניידות מסתובבות מעיר לעיר ומופעלות באמצעות כאלף שלוחי חב"ד הפזורים בכל נקודה בארץ.

חב"ד מחלקים מצות. מנחם מנדל כהן,
בכל פינה בארץ/מנחם מנדל כהן

בארגון המרכזי של שלוחי חב"ד בישראל, מרכז צעירי חב"ד, הושקו מגוון של פריטי ואביזרי עזר ל"מבצע פסח", תוך התאמה לכלל קהלי היעד השונים באוכלוסייה הישראלית והתמקדות בהבאת כזית מצה שמורה לכל יהודי ויהודייה.

בנוסף, הושקו שלל חומרי הסברה לחג הפסח, למגוון הגילאים ובמגוון השפות, בשפה מונגשת ובהירה. לצד חומרי התוכן הללו מופץ מגזין "נשמה" הפופולרי, המוקדש כולו לחג הפסח ומביא זוויות מגוונות ומעמיקות לחג השמח בשנה.

מי שעומד בראש ארגון צעירי חב"ד הוא הרב יוסף יצחק אהרונוב, שזכה לאותות ופרסים ממדינת ישראל ומהממשלה על היוזמות הכבירות במשך כל השנה למען העם בישראל.

בצעירי חב"ד אומרים כי "למרות ההגבלות הרבות ואי הוודאות", הייתה היערכות מבעוד מועד, תוך לקיחת כלל התרחישים והכול במטרה אחת ויחידה: "להביא את אורו של חג הפסח לכל יהודי ויהודייה, בכל מצב בו הם נמצאים, ושלא יישאר אף אחד לבד בחג, כמצוותו של הרבי".

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • חב"ד
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully