וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעצמה רוחנית אדירה": אלפים בשיעור האדמו"ר הרב פינטו במיאמי

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 17:26

כחלק ממסע החיזוק שלו לארצות הברית הגיע האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו, למיאמי, פלורידה. במקום המתינו לשיעורו מאזינים רבים, שהגיעו לשמוע מדברותיו ולהתברך. צפו בתיעוד

בווידיאו: שיעורו של הרב פינטו במיאמי/שובה ישראל

במרכז מסע החיזוק לארצות הברית של ראש אבות בתי הדין במרוקו - האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו - הוא הגיע אתמול (ראשון) למיאמי, פלורידה, שם המתינו לו אלפים שבאו לראות את פניו, לשמוע מדברותיו ולהתברך.

השיעור סחף יהודים אמריקאים וישראלים לשעבר ובהווה והתקיים בישיבת "שובה ישראל" באוונטורה, מיאמי. הוא נרשם כאירוע מרומם, שעוד ייזכר שנים רבות בקהילה היהודית המקומית.

במשך למעלה משעתיים שוחח הרב פינטו על ענייני השעה והרחיב על השלכות מגיפת הקורונה על העולם כולו. לדברי האדמו"ר, קהילת "שובה ישראל", על רבותיה ותלמידיה, לא נפגעה לא ברוח ולא בגשם מהמגיפה וזאת אודות לקריאת ספר דברים בשבת קודש וכפי שהנהיג האדמו"ר הרב פינטו.

הרב פינטו במיאמי. שובה ישראל,
הרב פינטו במיאמי/שובה ישראל

לצדו של האדמו"ר הרב פינטו ישבו באירוע נכבדי הקהילה היהודית במיאמי, דיפלומטים ואישי ציבור. מי שמלווה את האדמו"ר במסע החיזוק בארה"ב הוא בנו בכורו וממשיך דרכו, רבי יואל פינטו, שאמש הפליג האדמו"ר בשבחו ואמר עליו בשיעור שהוא "מורו ורבו" וזאת בעקבות החידושים שחידש בספרו החדש ""ויואל משה".

במהלך השיעור הכריז האדמו"ר על פתיחת סניפים נוספים וחדשים של "שובה ישראל" בפלורידה וזאת כדי להגביר את התורה והיראה, "כמו שהיו 12 שבטים שהתפזרו להרבה מקומות - כך גם אנחנו בשובה ישראל", אמר האדמו"ר הרב פינטו.

"לא אשכח את האירוע שהתקיים אמש עם הרב פינטו במיאמי", אמר דן חמו תושב מיאמי, "שובה ישראל במיאמי היא מעצמה רוחנית אדירה. היה מדהים לראות את האלפים שבאו לשמוע לרב ולהתברך מידיו", הוסיף.

הרב פינטו במיאמי. שובה ישראל,
הרב פינטו במיאמי/שובה ישראל
דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully