וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסע העולמי נמשך: האדמו"ר הרב פינטו יגיע השבוע לישראל

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 11:35

בשורה לאלפי תלמידי "שובה ישראל" - ראש אבות בתי הדין במרוקו, שהשלים לאחרונה את מסע החיזוק שלו בארצות הברית, ידליק ביום חמישי באשדוד את המדורה במעמד ההדלקה לזכרו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א. כל הפרטים בפנים

בשורה לאלפי תלמידי "שובה ישראל": לאחר מסע חיזוק נרחב ברחבי ארצות הברית וחזרה למרוקו למספר ימים, האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו, צפוי להגיע השבוע לישראל.

האדמו"ר הרב פינטו ישתתף במעמד ההדלקה לזכרו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א, שיתקיים ביום חמישי, ליל ל"ג בעומר, בישיבת "שובה ישראל" ברחוב שבט בנימין 34, באשדוד.

אלפים צפויים להשתתף במעמד, שיחל בשעה 20:00, שבמרכזו ידליק האדמו"ר הרב פינטו את המדורה המרכזית. לאחר מכן יתקיים מעמד החלק'ה לילדי ישראל הנכנסים לגיל שלוש.

הרב פינטו. שובה ישראל,
מגיע לישראל. הרב פינטו/שובה ישראל

בשנים האחרונות מקדיש האדמו"ר הרב פינטו את פעילותו הרוחנית בקהילות היהודיות במרוקו, שם הוא משמש בתפקיד הרם - ראש אבות בתי הדין, ומוביל את כל צרכי הדת.

מערך הכשרות של הרב פינטו במרוקו הפך לשם דבר - ואלפי שחיטות חדשות מפארות את שולחנם של היהודים המקומיים ושל אלפי היהודים המגיעים למדינה לתיירות ולעסקים.

ממרוקו מנווט הרב פינטו את מעצמת התורה והחסד "שובה ישראל", לה עשרות סניפים בכל העולם.

שיעוריו התורניים וההלכתיים משודרים באופן קבוע בשידור וידיאו חי ברשתות החברתיות ובאתרים הנבחרים וגורפים מיליוני צפיות.

כעת, תלמידיו של הרב פינטו המתגוררים בישראל מתרגשים לקראת בואו ארצה ולקראת מעמד ההדלקה.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully