וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל תחת אש. הרב פינטו: אסור להאמין בבני אדם, רק בה'

בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 8:32

בשיעור שמסר בפני אלפים במהלך ביקורו בלונדון הסביר האדמו"ר שכיוון שפעמים רבות אנו מתכננים דברים והקב"ה משנה אותם ברגע, יש לסמוך רק עליו: "האדם יכול לתכנן כל היום, אבל בפועל - עצת ה' היא תקום". האזינו לדברים המלאים

בווידיאו: הרב פינטו על המצב הביטחוני/שובה ישראל

על רקע ההסלמה הביטחונית החריפה והמצב הקשה השורר במדינת ישראל, האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו, השוהה בימים אלו בעיצומו של מסע חיזוק באנגליה, קרא לתלמידיו להתחזק בביטחון בקדוש ברוך הוא.

האדמו"ר הרב פינטו התייחס לכך שפעמים רבות אנחנו מתכננים תכנונים - אבל בפועל הקדוש ברוך הוא משנה הכל ברגע, ולכן יש לסמוך רק על היושב במרומים ולא על שום גורם אנושי כזה או אחר.

"אנחנו נמצאים בזמן שאנחנו לא יודעים מה הקדוש ברוך הוא מוביל בעולמו. אנחנו רק יודעים שאין לנו על מי להישען אלא רק על אבינו שבשמיים", אמר האדמו"ר בשיעור שמסר בפני אלפים בלונדון.

"אדם חושב ואומר לעצמו 'אני אעשה כך וכך', אבל הקדוש ברוך הוא - הראה לכולם שאם 'ה' לא ישמור עיר שווא שקד שומר'. מחורבן הבית - היה אסור לעם ישראל להאמין באף אדם, לא לבטוח בשום אדם".

הרב פינטו הוסיף: "אין דבר שאדם יכול להאמין בו, האמונה היא רק בקדוש ברוך הוא. אנחנו חושבים דברים ובטוחים שיהיה כך וכך - אבל עוצו עצה ותופר - דברו דבר כי עמנו קל - האדם יכול לתכנן כל היום תכנונים אבל בפועל - עצת ה' היא תקום".

בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully