וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה בדוק: השיטה להצליח בכל תחום בחיים

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 14:09

קשה להיאבק מול היצר הרע וכאשר אנו מתחילים משהו, השטן ינסה לגרום לנו למעוד. אבל אם נאמין בעצמנו ולא נעצור, נוכל להתגבר על הכל וליהנות מפירות ההצלחה. כך הסביר בשיעורו הרב פינטו את השיטה שתוביל אתכם אל האושר

המאבק מול היצר הרע מצריך מאיתנו התעקשות חזקה. פעמים רבות, דווקא כשאנחנו עושים פעולה טובה - אנחנו צריכים ללחוץ חזק יותר על הגז ולהתעקש, ואז מגיע הניצחון הגדול.

האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו, מסביר את הדברים בהרחבה: "על האדם לדעת שככל שהוא עוסק בדבר קדוש ומרומם יותר, כך עוצמת המלחמה של היצר הרע למנוע מהדבר הטוב להתקיים, והיצר הרע מעלה קשיים וקטרוגים רבים".

"אך מתי שהאדם מתעקש ולא נכנע לעצת היצר הרע", ממשיך הרב פינטו, "וממשיך להשתדל עד שמשׂיג את הדבר, היצר הרע נכנע ופורש לזמן מן המלחמה עם האדם".

גבר חוגג הצלחה. ShutterStock
אל תתנו לשטן להכניע אתכם בדרך להצלחה/ShutterStock

הדרך להצלחה עוברת במאמץ והתעקשות, בכל תחום בחיים, מסביר הרב פינטו וכותב: "כך בכל עניין, אדם שרוצה להקים דבר חדש, השטן נותן את כל כוחו שלא יצליח. אחרי שהשטן מאבד את כוחו והאדם הצליח, מניח אותו היצר הרע והולך לדבר חדש".

"ולכן אל לאדם להיכנע בשום עניין, גם אם המלחמה עזה וחזקה. זה דרך העולם מראשית בריאתו, כלום לא השתנה בו. המהות היא אותה מהות, הכלים של הבעיות השתנו, אבל הכל אותו דבר".

לסיום כתב הרב פינטו כי "ולכן אל לאדם ליפול ברוחו ובנפשו אם מרגיש ורואה שדברים קדושים קשים לו, יאזור כח "קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ" ובסוף תשיג, ועצת השם היא תקום".

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully