וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב הנאהב הלך לעולמו: "קירב לבבות במסירות נפש"

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 12:02

הגאון רבי מרדכי דיעי זצ"ל, רבה הראשי של המועצה המקומית חצור הגלילית, הלך לעולמו בגיל 68. הראשון לציון, הרב הראשי לישראל הגאון הרב יצחק יוסף ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי הספידו אותו. הלוויתו תיערך היום ב-16:00

רבה הראשי של המועצה המקומית חצור הגלילית הגאון רבי מרדכי דיעי זצ"ל - הלך לעולמו. ההלוויה צפויה להתקיים היום (שני) בשעה 16:00 והוא ייטמן בבית העלמין בחצור הגלילית.

המנוח זצ"ל היה בן 68 בפטירתו, והיה נאהב מאוד על תושבי חצור הגלילית ועל תלמידיו. במשך שנים רבות הוא הפיץ תורה ויראה וקירב את הלבבות.

הראשון לציון, הרב הראשי לישראל הגאון הרב יצחק יוסף, הספיד את הנפטר ואמר: "קיבלתי בצער רב את הידיעה על הסתלקותו של ידידנו הרב הגאון הרב מרדכי דיעי זצ"ל רב העיר חצור הגלילית".

הרב מרדכי דיעי. המועצה המקומית חצור הגלילית,
הרב דיעי זצ"ל/המועצה המקומית חצור הגלילית

הרב יוסף הדגיש את נושא הכשרות שהיה חשוב לנפטר זצ"ל: "הרב דיעי עמד על משמר הרבנות והכשרות בעיר חצור הגלילית עשרות בשנים תוך שהוא עומד ומרביץ תורה ויראה וקירב את כלל תושבי האזור לאביהם שבשמיים. עולם הרבנות יחסר את אחד הרבנים הבולטים בו. תנחומי למשפחתו ויה"ר שיבולע המוות לנצח ומחה ה' דמעה מעל כל פנים".

גם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הספיד את הנפטר הדגול ואמר: "בצער רב קיבלתי את הבשורה המרה על פטירתו לאחר ייסורים קשים של ידיד נפשי עוד מהיותנו חוסים בישיבה הקדושה פורת יוסף הגאון רבי מרדכי דיעי זצ"ל רבה של העיר חצור הגלילית".

דרעי הוסיף: "הרב זצ"ל הרביץ תורה ועסק בקירוב לבבות במסירות נפש במשך כל השנים והפריח את השממה בחצור הגלילית, והכל במאור פנים. בשם כל תנועת ש"ס, שולחים תנחומים לבניו הרבנים שליט"א וכל משפחתו הכבודה, במורשתו ותורתו אשר הותיר אחריו תנוחמו, תהא נשמתו צרורה בצרור החיים".

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully