וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אלפי חסידי בעלזא שמחו בחתונת האדמו"ר

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 11:17

מחזה מרהיב באולם הארנה בירושלים, שם נישאו נכדו של האדמו"ר מבעלזא ובתו של הרב ברוך זאב פדר. בחצות ליל נכנס לאולם האדמו"ר לקול שירה אדירה. צפו בתיעוד

אלפים השתתפו בליל אמש (שלישי) בחתונת נכד האדמו"ר מבעלזא, שנערכה באולם הארנה בירושלים, לאורך שעות ארוכות, במעמד אדמו"רים, רבנים ואישי ציבור.

באופן חריג, מלבד מעמד החופה, חתונת נכד האדמו"ר לא נערכה בחצר בית המדרש הגדול של החסידות וכפי שהיה נהוג עד כה בבעלזא, וזאת בעקבות האסונות שאירעו לאחרונה, במירון ובחסידות קרלין, ובעקבות הדרישות המחמירות של הרשויות.

החתונה העניקה מחזה יוצא דופן. אלפי חסידים לבושים בחגיגיות מלאו את אולם האצטדיון. השיא נרשם בחצות ליל, עת נכנס האדמו"ר מבעלזא לאולם, לקול שירה אדירה.

במעמדות החופה והחתונה השתתפו אדמו"רים ורבנים רבים. היה ניתן לראות את האדמו"ר מויז'ניץ, האדמו"ר מבאיאן, האדמו"ר ממחנובקא, ואת הראשון לציון הרב יצחק יוסף שנוהג בתדירות לפקוד את שמחות חסידות בעלזא הירושלמית.

החתונה התקיימה לנכד השביעי של האדמו"ר, בן לבנו הרב אהרן מרדכי רוקח. הכלה היא בתו של הרב ברוך זאב פדר, מורה צדק בקהילת בעלזא בגבעת זאב, ונכדתו של הרב אהרן דירנפלד, המשמש כראש הישיבות לצעירים של כלל חסידי בעלזא. מזל טוב.

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully