וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור ב"שובה ישראל": מרתון שיעורי תורה בארה"ב וספר חיזוק חדש

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 10:56

הרב פינטו ממשיך במסע החיזוק העולמי וישוב בפעם השלישית לארצות הברית, שם יתקיימו בשבוע הקרוב שיעורי תורה וקבלת קהל במעונו של הרב במנהטן. בינתיים, פרסמה הישיבה כי ספר מוסר ויראה חדש של הרב יצא לאור. הפרטים - בפנים

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, ראש אבות בתי הדין במרוקו, צפוי להגיע היום (ראשון) לארצות הברית, שם הוא יקיים מסע חיזוק רצוף בשיעורי תורה ומוסר.

זו הפעם השלישית שהאדמו"ר הרב פינטו מגיע לארצות הברית בחודשים האחרונים, וזאת במסגרת מסע חיזוק עולמי, שכלל עד כה גם את ישראל, מרוקו, אנגליה, צרפת, האיטי וגינאה.

בארצות הברית צפוי הרב פינטו לשהות עד יום רביעי, וצפויים להתקיים שיעורי תורה בכל ערב בשעה 17:00 שעון ניו יורק (חצות שעון ישראל). כמו כן, תתקיים קבלת קהל נרחבת במעונו של הרב פינטו במנהטן.

הרב פינטו. שובה ישראל,
הרב פינטו/שובה ישראל

יצוין כי מסעו של הרב פינטו מגיע למרות חולשתו הרבה ומצב בריאותו. בהודעה הרשמית שפורסמה על ידי "שובה ישראל" נכתב כי האדמו"ר צפוי לעבור בארצות הברית סדרת בדיקות אצל רופאיו האישיים.

"מזה כשבוע כבוד הרב לא מרגיש טוב ובייסורים גדולים", נכתב בהודעה שפרסמה הישיבה. "במהלך השבוע כבוד הרב יגיע לאמריקה ויעבור סדרת בדיקות אצל רופאיו האישיים".

תלמידיו מבקשים מכלל עם ישראל להעתיר בעד האדמו"ר הרב פינטו: "מבקשים מכולם להתחזק ביראת שמיים ובמצוות ולהתפלל לרפואתו השלמה של מו"ר רבי יאשיהו יוסף בן זרי שליט"א. כל מצווה וצדקה ומעשים טובים חשובים במיוחד", נכתב.

וברקע, הבוקר פורסם על ספר מוסר ויראה חדש של האדמו"ר הרב פינטו שיצא לאור. שם הספר: "שפכי כמים ליבך" והוא מאגד את כל הכתבים והאגרות שכתב האדמו"ר בתקופת ימי השובבי"ם. את הספר ניתן להשיג כאן: 058-5026955 / 03-7922548

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully