וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה קרה באחד הבקרים: החדש של שולי רנד

בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 15:22

"עוקר הרים" הוא סינגל חדש של הזמר והיוצר המוערך, שסיפר: "הניגון הזה נכנס לי ללב, אבל סירב להפוך לשיר עד שיום אחד הוא פשוט היה שם". האזינו

הזמר והיוצר שולי רנד מוציא סינגל וקליפ חדש בשם "עוקר הרים", העוסק במהות האדם בעולם. את השיר הוא כתב בעקבות ניגון מיוחד של המוזיקאי אמיל קרויטר שהפך לפזמון, כאשר על העיבוד המוזיקלי אחראי אסף תלמודי ועל ההפקה מנהלו האישי של שולי, דוד פדידה.

"לפני שנתיים בערך השמיע לי אסף תלמודי כמה ניגונים נפלאים של אמיל קרויטר", מספר שולי רנד. "בין כל הניגונים זהר אחד שנכנס לי בשמחה אל הלב וקבע שם את מושבו. ניסיתי לכתוב לו טקסט, אפילו ניסיתי לשלב אותו במופע 'תשליך', אבל הניגון סירב ודחה אותי בנימוס ובאמתלות שונות ומשונות".

רנד ממשיך לספר: "בוקר אחד באתי לאולפני 'המאפרה' והשמעתי לתלמודי התחלה של שיר ותוך כמה רגעים הניגון פשוט היה שם. כאילו חיכה לרגע המתאים לבוא ולספר את הסיפור שלו. נכנס לתוך השיר, חיבר אותו, עטף אותו ומכאן הדרך ל'עוקר הרים' הייתה קצרה".

"עוקר הרים" הוא עוד ניסיון לברור בין העיקר לטפל בעולמנו השפל, ולענות ולו במקצת, ובדרך השלילה, על אותה שאלה עתיקה ועיקשת: למה באתי לכאן בכלל, בשביל זה? לא יכול להיות.

בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • שולי רנד
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully