וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בווידיאו: המוצר החדש של אימפריית התורה והחסד

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 12:08

קו תורני חדש מרכז את שיעוריו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, לטובת תלמידיו והמאזינים ברחבי הארץ והעולם. בקו ניתן למצוא שיעורים מלאים ומקוצרים על נושאים מגוונים, הכוונה בחיי היומיום, אקטואליה ועוד

תלמידי שובה ישראל. קובי הר צבי,
תלמידי שובה ישראל/קובי הר צבי

אימפריית התורה והחסד "שובה ישראל" ממשיכה להפתיע ולהתרחב: לאחר ששיעורי האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו, סחפו את הרשתות החברתיות ואת האתרים הנבחרים בישראל ובעולם - בימים האחרונים הושקה מערכת טלפונית חדישה, שמקבצת מגוון ענק משיעוריו של הרב פינטו, בשלל נושאים.

שיעוריו של הרב פינטו נשמעים ברמה מזה למעלה מ-25 שנים, כאשר במהלך השנים נפרשה מערכת ענק של שידורי וידיאו חיים, שמביאה את התכנים לכל רחבי תבל במגוון וריאציות ואפשרויות האזנה וצפייה.

השיעורים, שסחפו אלפים מכל העולם, מקיפים מגוון עצום של נושאים ומתייחסים לסוגיות אקטואליות רבות. בנוסף, בשיעורי הרב פינטו ניתן למצוא הכוונה ועצה לכל בעיה בחיי היומיום - חינוך, זוגיות, פרנסה, העצמה אישית ועוד.

בתקופת מגיפת הקורונה, בעוד העולם כולו היה סגור ומסוגר, מסר האדמו"ר הרב פינטו מאות שיעורי תורה ומוסר שהפיחו רוח חיים בליבם של מאות אלפי מאזינים וצופים ברחבי העולם.

במהלך השנה האחרונה התקבלו פניות רבות במוסדות "שובה ישראל" ממשתמשי טלפונים כשרים, שביקשו לרכז בצורה מסודרת את מכלול שיעורי התורה של האדמו"ר הרב פינטו. בעקבות כך נפתח קו טלפוני מיוחד, ובו שיעורים רבים, חדשים וישנים, באורך מלא ובאורכים מקוצרים.

מספרו של הקו התורני החדש הוא 0747047101, וכבר בימים האחרונים נרשמו אלפי חיוגים מכל רחבי העולם.

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully