וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדמו"ר הרב פינטו הדהים את תלמידיו: "ראינו ישועות גדולות"

אריה זמיר

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 15:05

באגרת לתלמידיו עסק ראש אבות בתי הדין במרוקו ביוזמה החדשה: בימי בין המצרים ילמד סדר לימודי ייחודי ובסיום שלושת השבועות הללו, הלומדים יסיימו את חומשי התורה, סדרי המשנה וכל הש"ס: "גם אם כל אחד יקבל פרק אחד, משנה אחת, דף אחד, כולם מקשיבים לקולך", כתב

הרב פינטו. YP Photography,
הרב פינטו/YP Photography

באגרת ששיגר לתלמידיו התייחס האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, ראש אבות בתי הדין במרוקו, ליוזמה העולמית שתפסה תאוצה רבה ועל פיה, בימי בין המצרים ילמד סדר לימוד ייחודי, כך שבתום שלושת השבועות שבין י"ז בתמוז לתשעה באב - יסיימו הלומדים את חמישה חומשי תורה, ששה סדרי משנה ואת כל הש"ס.

לדבריו של הרב פינטו: "שלושת השבועות הם כנגד חכמה בינה ודעת. ובכל שבוע משלושת השבועות האלו יש כוח לתקן ולהעלות הניצוצות ולבררם מן הקליפות. והנה שבוע ראשון של שלושת השבועות הוא כנגד חכמה, והתיקון בשבוע זה ללמוד תורה שבכתב. שבוע שני משלושת השבועות הוא כנגד בינה, והתיקון בו ללמוד משניות שהם כנגד הבינה. והשבוע השלישי משלשת השבועות הוא כנגד דעת, והתיקון בשבוע זה ללמוד גמרא".

הרב פינטו פנה לאלפי בני קהילת 'שובה ישראל' בארץ ובעולם, וסיפר על כך שראה ישועות גדולות בקרב המצטרפים ליוזמה הלימודית: "הנה מה טוב ומה נעים שכל בני הקהילה הקדושה וכן בכל קיבוץ יראי השם, יתאספו יחד להשלים כל התורה שבכתב וכן כל הששה סדרי משנה וכן את כל הש"ס, וברוך השם, כמה שנים בגדר חזקה, בני הקהילה הקדושה מקפידים בדבר נשגב זה וראינו ישועות גדולות".
לדבריו של ראש אבות בתי הדין במרוקו: "גם אם כל אחד יקבל פרק אחד, משנה אחת, דף אחד, כולם חברים מקשיבים לקולך, הכל עולה כזכות אחת לשמים וכל המרבה הרי זה משובח".

"ויהי רצון שדברים אלו יחקקו בלב כלל עם ישראל, כי כוחם גדול לקרב קץ הימים ולמתק את הדינים בימים אלו. דכל מי שעוסק בקרוב הגאולה ניצל מחבלי משיח שבימי בין המצרים, מידת הדין מתוחה וכמה שעסוקים בהלכות של הימים האלו ובתורות המסוגלים לקרב קץ הימים, נושעים מ'קטב מרירי' ומפגעי הזמן", בירך הרב פינטו את המצטרפים ליוזמה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully