וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באים בטוב: החידוש המרענן של החב"דניקים

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 16:12

לקראת הקיץ השיקו בחב"ד את השלב הבא של פרויקט הדוכנים בבתי החולים. בדוכנים תוכלו למצוא זוגות תפילין מהודרות, נרות שבת קודש ושלל עלוני חב''ד, כמו גם דברי מתיקה, מאפים וקפה

בחב"ד לא נחים: בימים אלה משיקים בחסידות את מיזמי הקיץ המרעננים, שבאים במטרה לעשות טוב בלב ובנשמה לעם בישראל בדרכו הייחודית של הרבי מליובאוויטש זצ"ל. השבוע השיקו את השלב הבא של פרויקט הדוכנים של חב"ד בבתי החולים.

הדוכנים ישרתו את אלפי הבאים בשערי המרכזים הרפואיים, והם מצוידים בזוגות תפילין מהודרות, נרות שבת קודש ושלל עלוני חב''ד מרהיבים ולא פחות חשוב, עמוסים במיני מתיקה, מאפים טריים ומכונת קפה משוכללת והכל ללא עלות.

הרב מנדלזון, שמנהל במשך השנה את אגף לב חב"ד האמון על הפעילות של צעירי חב"ד במרכזים הרפואיים, משוכנע שהדוכנים המרהיבים ייתנו תנופת פעילות מחודשת לעבודת השלוחים בבתי הרפואה ויכפילו את הפעילות בפרויקט. הוא סיפר כי הפרויקט הוא באדיבותם הנדיבה של הנגיד ר' שמואל הכהן איזנברג ומשפחתו, לזכר הוריו ר' ברוך הכהן וזוגתו ברכה רחל איזנברג ע"ה.

פרוייקט הדוכנים של חב"ד בבתי החולים. צעירי חב"ד,
פרויקט הדוכנים של חב"ד בבתי החולים/צעירי חב"ד

ארגון צעירי חב"ד הינו גורם משפיע ביותר בציבוריות הישראלית, רבים מצביעים על צעירי אגודת חב"ד ובתי חב"ד כמי שהביאו את השינוי הדרמטי שנעשה בקרב הציבור היהודי בישראל שהפך ברובו למסורתי יותר.

ארגון צעירי חב"ד כיום פרוס בכל שכונה בישראל עם למעלה מאלף משפחות שלוחים, וכ- 120 בתי הספר של חב"ד בחלקם פונים במוצהר גם לציבור החילוני המסורתי שמגיע בהמוניו.

מי שעומד היום בראש הארגונים המרכזיים של חב"ד בישראל הוא ראש מפעל השליחות ויו"ר חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב שזוכה להערכה רבה מהציבוריות הישראלית ובין היתר גם קיבל תעודות הערכה ממשלת ישראל על פועלו ופועלם של שלוחי חב"ד בכל אתר ואתר.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • חב"ד
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully