וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוך לאשדוד: ניצל בתאונה קשה בזכות לבישת שק

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 6.7.2021 / 16:20

חיים (שם בדוי) סיפר באריכות על מקרה שאירע לגבר בדרכו לחתונה - הרכב נמחץ לחלוטין והוא ניצל, זמן קצר לאחר שהשתכנע ללבוש שק בד, בהתאם לסגולה שמנהיג האדמו"ר הרב פינטו. הפרטים בפנים

תאונת דרכים - צילום אילוסטרציה. ShutterStock
תאונת דרכים - צילום אילוסטרציה/ShutterStock

סגולת לבישת השק סוחפת רבים מכל העולם היהודי, שלובשים שק בכל יום - כפי שהנהיג האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, ראש אבות בתי הדין במרוקו.

בימים האחרונים, פורסם ברשת מקרה מצמרר שממחיש את הכוח של לבישת השק ואת הניסים שבאים בעקבותיה. וכך סיפר חיים נקי (שם בדוי), את המעשה שאירע עם רעייתו: "קניתי שק חדש לפני כחודש, וחברה של אשתי ביקשה ממנה 'בבקשה תשיגי לי שק, אני מאוד רוצה ללבוש אותו בכל יום', אמרתי לה: תתני לה את שלי, את השק החדש שרכשתי. תזכי אותה במצווה".

"לפני שבועיים", ממשיך הבעל לספר, "התרחשה תאונה קשה בצומת לפני אשדוד, הרכב נמחץ לגמרי. האשה הזו היא פקידה בקופת חולים, וכעת אשתי פגשה אותה במרפאה והיא קוראת לה בהתלהבות ומספרת לאשתי שהיתה להם חתונה של קרוב משפחה והאשה אמרה לבעלה ללבוש שק ביום האירוע, ממש התחננה אליו והוא לבש לבסוף, והאשה עצמה שמה יום לפני החתונה".

"הזוג נסע לחתונה והאשה עלתה עם אח שלה לאוטו במקום עם בעלה ובדרך האוטו של בעלה נמחץ לגמרי בתאונה והוא ניצל בנס ויצא בלי שריטה רק עם מכה קטנה. האשה בהלם מהנס שאירע להם ועל כך שהחיים שלהם ניצלו, בזכות לבישת השק", סיים חיים לספר את מקרה הנס.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully