וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להילחם שיהיו נחלת כלל עם ישראל": הכוחות והסודות של ספר דברים

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 15:42

לקראת תחילת קריאת ספר דברים בשבת הקרובה שלח האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו אגרת לתלמידיו ובה הוא חיזק את ידיהם בקריאת הספר בכל שבת: "זה הספר עם הכוחות והסודות לעמוד בזמן הזה כנגד כל המכשולים והשׂטנים העומדים על האדם בשמים"

על רקע סיום קריאת ספר במדבר בשבת ותחילת קריאת ספר דברים, האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, ראש אבות בתי הדין במרוקו, שיגר אגרת לתלמידיו, בה הוא מחזק את ידיהם בקריאת ספר דברים בכל שבת וכפי שנודע כסגולה גדולה לבריאות, פרנסה והצלחה.

"בעזרת ה' צדיקים להשתדל בכל הכוח לסיים ספר דברים בשבת קודש", כתב האדמו"ר הרב פינטו בראשית דבריו, "וידעו, שהכוח והסודות הטמונים בספר דברים הם עצומים, וזה הספר עם הכוחות והסודות לעמוד בזמן הזה כנגד כל המכשולים והשׂטנים העומדים על האדם בשמים".

הרב פינטו הרחיב להסביר על מעלת קריאת ספר דברים בשבת: "מיום ליום מתגברים כיתות של מלאכי חבלה הנוצרים מכל הרוע והשׂנאה וכל העבירות שמכעיסים את בורא עולם, ומקטרגים ומבקשים רע לכלל ולפרט. וכל יום שעובר בשלום הוא בגדר נס, ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים".

הרב פינטו לג בעומר. עובדיה כלימי,
מחזק בקריאת ספר דברים. הרב פינטו/עובדיה כלימי

"והנה ספר דברים", הוסיף, "וכל התורות וההנהגות והמנהגים של ספר דברים, הם כחומה כנגד הפורענות לכלל וביותר לפרט ועוד בימי בין המצרים".

האדמו"ר הפציר בתלמידיו להרחיב את מעגל קוראי ספר דברים: "ומבקשים אנו בלב נכנע, להפיץ ולהגדיל כבוד שמיים וההנהגות של הקהילה, להילחם שיהיו נחלת כלל עם ישראל. וכל יהודי שמקבל על עצמו ספר דברים ואת הדרך הקדושה של הקהילה, מוסיף כח וחומה ומידת הרחמים רבה על העולם".

"בעזרת ה' - זכות משה רבנו ובזכות כל הצדיקים והקדושים שהולכים על פי דרכם בקודש, יהיו הדברים הקדושים עושים רושם בשמים, ונזכה לבנין בית המקדש במהרה בימינו, לגאולה פרטית וגאולה כללית, חזק חזק ונתחזק", כתב באגרת לסיום.

לקבלת ספר דברים בחינם - כנסו >>

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully