וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגבור קווים ומערך שליחים עולמי: אלפים מצטרפים לקריאת ספר דברים

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 13:30

בעקבות קריאתו של הרב פינטו ותחילת קריאת ספר דברים בבית הכנסת, עוד ועוד מתקשרים אל המוקד במכון "תורת יאשיהו" ומבקשים לקבל את הספר, שקריאתו נודעה כסגולה גדולה לכל העניינים. מעוניינים בספר? היכנסו

מכון "תורת יאשיהו" תיגבר בימים האחרונים את המערך הטלפוני במוקד ספר דברים, זאת בעקבות הצטרפותם של אלפים רבים מכל העולם לקריאתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו, לקרוא ספר דברים בכל שבת.

המוקד הטלפוני מקבל מאות שיחות ביום עם בקשות לקבלת ספר דברים. המוקד מפעיל מערך נרחב של שליחים, שמביאים את הספר לכל דורש, בכל מקום ברחבי הגלובוס.

ההצטרפות ההמונית לקריאת ספר דברים באה על רקע תחילת קריאת ספר דברים בבית הכנסת בשבת הקרובה, ולאור קריאתו החוזרת של האדמו"ר הרב פינטו להרחיב את מעגלי קוראי ספר דברים בכל העולם.

הרב פינטו. שובה ישראל,
המונים הולכים בעקבות הקריאה של הרב פינטו/שובה ישראל

קריאת ספר דברים נודעה כסגולה גדולה לבריאות, הצלחה, פרנסה וברכה בכל העניינים. ספר "הרוקח" הקדוש מסביר שאת ספר דברים כתב משה רבנו ע"ה, ברוח הקודש, 36 ימים לפני פטירתו. בספר יש 955 פסוקים, שהם כנגד 955 שערים שיש בשמיים, ובכוחו של כל פסוק ופסוק לבקוע ולפתוח שער אחד.

הרב פינטו הרחיב והסביר כי לפעמים אדם מתפלל ומבקש מהקדוש ברוך הוא ישועה, אבל השער שלו חסום ובכוחו של ספר דברים לפתוח את כל השערים ולסלול את הדרך מהאדם ישירות לקדוש ברוך הוא.

לכן, הסביר הרב פינטו, אדם שמקפיד לקרוא ספר דברים בשבת זוכה לראות הצלחה בכל מעשי ידיו וישועה בכל התחומים - בריאות, פרנסה, זיווג הגון, ילדים, שלום בית ועוד.

וכך במציאות: אלפי סיפורי ניסים מתפרסמים ללא הפסקה ברשתות החברתיות ובאתרים השונים. גברים ונשים כאחד מעידים על כך שבזכות קריאת ספר דברים הם ראו ישועה וברכה ותפילתם התקבלה.

לקבלת עכשיו ספר דברים בחינם - היכנסו>>

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully