וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב לאו במתקפה: לא מבקשים לשחרר מרצחים ופושעים

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 13:22

במהלך יום עיון לזכרו של הדר גולדין ז"ל בכפר סבא אמר הרב הראשי: "אני מודה לאביו שאיננו כאן היום, כי אני לא יכול להסתכל לו בעיניים. לא עשינו מספיק כדי להשיב את הבנים"

הרב הראשי לישראל דוד לאו. רויטרס
הרב הראשי לישראל דוד לאו/רויטרס

בשיעור שמסר אתמול (ראשון), צום תשעה באב, הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו במהלך יום עיון לזכרו של הדר גולדין ז"ל שנערך בכפר סבא, הוא התייחס בסיום דבריו למאמצים הנדרשים להחזרת הבנים.

"מדי שנה נמצא איתנו ביום העיון שמחה גולדין, אביו של הדר. אני מודה לו שהוא לא כאן היום, כי אני לא יכול להסתכל לו בעיניים", אמר הרב לאו. "עוד שנה חלפה ולא זכינו להביא את הדר ואורון הביתה, עוד שנה חלפה ואימו עדיין מתייסרת שאין לה קבר לבכות עליו. עוד שנה חלפה שלא עשינו מספיק. נכון, צריך להתפלל ולהשתדל, אבל חייבים גם לעשות מעשים".

הרב לאו הוסיף בנחרצות: "ממשלת ישראל צריכה להאזין למילים האצילות של משפחת גולדין, שלא מבקשים לשחרר מרצחים ופושעים, אלא מבקשים בקשות אחרות שהן מינימליות".

לדבריו, "זו מחויבות שלנו של מדינת ישראל ואני מקווה שראש הממשלה ושר הביטחון יעשו כל מה שנדרש ובמיוחד שמשפחת גולדין מבקשת דברים שלא יסכנו חיי אדם. זו מחויבות שלנו, כדי שלפחות נוכל להסתכל להם בעיניים ולומר השתדלנו. לא נוכל לשמוח שמחה שלמה כל עוד התקלה הזו עדיין מול עינינו".

"נתפלל לנחמה שלמה נחמת ציון שנעשה אנחנו את המוטל עלינו ובורא עולם יסייע לנו וישיב בנים לביתם וישוב לציון ברחמים ויזכנו בנחמת ציון בגאולת ירושלים השלמה במהרה בימינו אמן", אמר לסיום.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • הרב לאו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully