וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאית החרדית מציגה: לכל אחד יש ספר דברים אישי

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 13:03

סיון רהב מאיר הביאה בדף הפייסבוק שלה מדבריו של גיסה ישראל מאיר: "אחד הדברים היפים בספר דברים, שהתחלנו לקרוא בימים אלה, הוא שהתורה מראה לנו את הדרך הנכונה לבחון את המציאות"

ספר דברים. חיים טויטו,
מהן הסגולות שבקריאת ספר דברים?/חיים טויטו

האם יש קשר בין הפוליטיקה, הקורונה והחופש הגדול? כנראה שכן, כך לפחות על פי העיתונאית סיון רהב מאיר, שמצטטת בדף הפייסבוק שלה את גיסה ישראל מאיר.

"אנחנו רגילים לבחון את כל המאורעות שמתרחשים כאן ועכשיו. נדמה לנו שככל שאנחנו יותר קרובים להתרחשות, אנחנו לכאורה מבינים אותה יותר. פרשן טוב הרי צריך להגיב און-ליין. מיצמצת ולא צייצת - פספסת", כתב מאיר.

הוא התייחס לספר דברים שהתחלנו לקרוא בשבת בבית הכנסת: "אחד הדברים היפים בספר דברים, שהתחלנו לקרוא בימים אלה, הוא שהתורה עצמה מראה לנו את הדרך הנכונה לבחון את המציאות. צריך להסתכל על הכל בראי ההיסטוריה. בספר דברים, לכאורה, לא קורה כלום. משה רבנו רק מדבר, אבל הנאום הארוך שלו הוא כולו הסתכלות מפוכחת על המאורעות שהתרחשו ב-40 השנים האחרונות, מאז החל המסע במדבר. הכול מוכר. המקומות, החניות, המסעות, התלונות והעונשים. אבל הכול מוגש אחרת, במתינות, מתוך פרספקטיבה, כאשר כבר ברור מי טועה ומי צודק".

"מה שמסעיר אותנו כעת אולי ייעלם מחר", הוא מסכם, "ויש פער אדיר בין הכותרות של הבוקר לבין איך הדברים ייכתבו בספרי ההיסטוריה. המסר הוא: אל תמהר להסיק מסקנות מיידיות. תנשום, חכה קצת, נסה לראות איך הדברים ייכתבו ב"ספר דברים" של חייך".

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • ספר דברים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully