וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכישת הדירה שהסתבכה וספר דברים שהושיע

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 12:39

סיפורי ניסים רבים חושפים את העוצמה האדירה הטמונה בקריאת ספר דברים, כהנהגתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו. במדור זה נביא סיפורי ניסים כפי שנכתבו על ידי בעלי המעשה ונשלחו למוקד הישועות של ספר דברים. והפעם: קניית הדירה שכמעט הסתבכה

מוקד הישועות של ספר דברים מקבל פניות רבות מאנשים פרטיים, המבקשים לפרסם את הנס האישי שלהם, שאירע בזכות קריאת ספר דברים, כהנהגתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו.

קריאת ספר דברים בשבת הפכה לטרנד עולמי ולסגולה פלאית שסוחפת המונים מכל העדות והחוגים, חילונים, מסורתיים, דתיים, וחרדים.

לקבלת ספר דברים בחינם - כנסו >>

רכישת דירה ספר דברים הרב פינטו. שובה ישראל,
רכישת דירה ספר דברים הרב פינטו/שובה ישראל

אחת ההודעות שנשלחו למוקד הישועות של ספר דברים מספרת על משפחה שהייתה בעיצומה של רכישת דירה, אלא שברגע האמת התברר שחישוב השמאי לדירה היה שגוי ובכך היא נאלצה לשלם סכום כסף נוסף שאיים לגרור אותה לסחרור כלכלי.

"שלום, הבטחתי לבורא עולם שלאחר הישועה אשתף לזיכוי הרבים - ואם אפשר בבקשה בעילום שם", נכתב.

וכך מספרת בעלת המעשה: "קנינו דירה באשקלון, לאחר קבלת המסמכים והעברת ההון העצמי ששילמנו, קיבלנו שמאות על הדירה - סכום מסוים. לאחר קביעת השמאות על הדירה, נשאר לנו בצד כסף לשכר טרחה לעורך הדין והמון הוצאות מסביב לדירה".

"לאחר שבוע", היא ממשיכה, "עורך הדין מתקשר אלינו ומספר לנו שהשמאי העריך את הדירה בפחות, מה שזה אומר שהיינו צריכים להביא את כל ההון העצמי שלנו, שזה בעצם כל מה שנשאר לנו בלי שיישאר שקל בצד".

"לא ידענו מה לעשות, איך נשלם לעורך הדין ולכל ההוצאות מסביב", הוסיפה לספר, "היום הגענו לבנק שממנו לקחנו משכנתא, ונאמר לנו שנפלה טעות, ושאין צורך להביא את כל ההון, אלא רק חלק ממנו, זאת אומרת שהריבית וההחזר החודשי נשארים אותו הדבר".

ובזכות מה כל זה קרה? לטענתה בזכות ספר דברים: "כל כך שמחנו שיש לנו אוויר לנשום שנשאר לנו עוד קצת כסף בצד. וכל זה לאחר שהתפללתי בספר דברים בשבת, ובנוסף כל יום לימוד יומי ו-55 פסוקים. תודה לאבא שבשמיים שלעולם לא מאכזב".

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully