וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה חודשים אחרי הכרזת האדמו"ר: "שובה ישראל" מתחדשת עם ישיבה נוספת במיאמי

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 8:39

הישיבה החדשה תקום בשכונת מידטאון בעיר, ובראשה יעמוד הרב מיכאל דהן, מרבני "שובה ישראל". היא תשמש מרכז תורני לתורה ותפילות לתושבים ותיירים הפוקדים את האזור: "כמו שהיו שנים עשר שבטים שהתפזרו להרבה מקומות - כך גם אנחנו בשובה ישראל", אמר הרב פינטו בנושא

שיעורו של הרב פינטו במיאמי. דוד חן,
שיעורו של הרב פינטו במיאמי/דוד חן

ארבעה חודשים לאחר הכרזתו על הקמת סניפים חדשים של "שובה ישראל" בפלורידה - האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו, צפוי לחנוך בשבועות הקרובים ישיבה חדשה במיאמי, שתצטרף אל אחותה הפועלת באוונטורה.

הישיבה החדשה תהיה ממוקמת בשכונת מידטאון מיאמי, והיא תשמש כמרכז תורני לתורה ולתפילות, לתושבים ולתיירים הרבים הפוקדים את האיזור.

ישיבת "שובה ישראל" באוונטורה שוקקת חיים: תפילות, שיעורים והתכנסויות תורניות. בראשה עומד הרב משה אביטל - מרבני "שובה ישראל", והיא משמשת למאות מתלמידי הישיבה ותושבי המקום - למעוז תורני.

הישיבה החדשה תביא את הבשורה לאיזור אחר, שגם בו קיימת דרישה רוחנית רחבה. בראשה צפוי לעמוד הרב מיכאל דהן, מרבני "שובה ישראל".

בשיעורו האחרון של האדמו"ר הרב פינטו באוונטורה, השתתפו אלפים רבים. בעיצומו של השיעור הכריז האדמו"ר על פתיחת סניפים נוספים וחדשים של "שובה ישראל" בפלורידה וזאת כדי להגביר את התורה והיראה: "כמו שהיו שנים עשר שבטים שהתפזרו להרבה מקומות - כך גם אנחנו בשובה ישראל", אמר.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully