וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניסים גלויים": הסבתא סיימה את ספר דברים והתינוקת נולדה בריאה

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 8:45

סיפורי ניסים רבים חושפים את העוצמה האדירה הטמונה בקריאת ספר דברים, כהנהגתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו. במדור זה נביא סיפורי ניסים כפי שנכתבו על ידי בעלי המעשה ונשלחו למוקד הישועות של ספר דברים. והפעם: התינוקת שבאה לעולם בסיום קריאת ספר דברים והטסט המפתיע

מוקד הישועות של ספר דברים מקבל פניות רבות מאנשים פרטיים המבקשים לפרסם את הנס האישי שלהם, שאירע בזכות קריאת ספר דברים, כהנהגתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו.

קריאת ספר דברים בשבת הפכה לטרנד עולמי ולסגולה פלאית שסוחפת המונים מכל העדות והחוגים, חילונים, מסורתיים, דתיים, וחרדים.

לקבלת ספר דברים בחינם - כנסו >>

ספר דברים הרב פינטו 25.7. שובה ישראל,
ספר דברים הרב פינטו 25.7/שובה ישראל
ספר דברים הרב פינטו 25.7. שובה ישראל,
ספר דברים הרב פינטו 25.7/שובה ישראל

אחת ההודעות שנשלחו למוקד הישועות של ספר דברים מספרת על לידה שהתרחשה בהצלחה בזכות קריאת ספר דברים: "אחותי הייתה בהריון בסיכון והיא נקלטה בבת אחרי שלושה בנים, וגם זה אחרי שהתפללנו על זה בספר דברים", מספרת בעלת המעשה בהודעה ששיגרה.

"אימא שלי הגיעה בלילה לחדר יולדות וקראה ספר דברים שלם, וברוך השם איך שסיימה את הספר הייתה פתיחה מלאה. ועד שהיא לא סיימה את הספר - לא זז כלום, ברגע שהיא סיימה - עברו עשר דקות והתינוקת נולדה בריאה ושלמה וגם היולדת בריאה ללא פגע", המשיכה לספר וסיכמה: "ישתבח שמו - אין על ספר דברים הקדוש. התרופה שלנו".

מקרה נוסף הגיע למוקד הישועות של ספר דברים: "אני קוראת ספר דברים שלם שנה וחצי כל שבת, ומשתדלת מאוד לקרוא כל יום את הפרק של אותו יום ו-55 פסוקים אחרונים", נכתב בראשית ההודעה.

ובעלת המעשה מספרת: "מעבר לזה שספר דברים זה החיים עצמם, הוא מלא בניסים גלויים וישועות, בכל רגע ורגע. דבקתי בקריאה, באמונה כמובן, וב-55 פסוקים אחרונים, וכל מה שביקשתי התגשם, כולל העברת טסט. תנסו את זה בעצמכם. חשוב שכל אחד ואחת יבינו כמה זה חשוב לנפש".

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully