וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכה הרבים הלך לעולמו: "מסר נפשו עשרות בשנים"

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 9:10

הגאון רבי אריה גמליאל זצ"ל הלך לעולמו בסוף השבוע בגיל 70, לאחר מאבק במחלה קשה. הוא היה ראש ישיבת שדרות ומחבר הספר "בית גמליאל". יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי ומרן הראשון לציון רבי יצחק יוסף ספדו לו

בית חולים מעיני הישועה, בני ברק 8 באוקטבור 2020. ראובן קסטרו
הרב גמליאל הלך לעולמו בבית החולים מעיני ישועה אחרי מאבק במחלה קשה/ראובן קסטרו

לאחר מחלה קשה, הלך לעולמו בסוף השבוע בבית החולים מעיני הישועה בבני ברק הגאון רבי אריה גמליאל זצ"ל, ראש "ישיבת שדרות" ובעל מחבר ספר "בית גמליאל" על יד החזקה לרמב"ם.

המנוח זיכה בחייו את הרבים לתורה ולהלכה. הוא היה בן 70 בפטירתו ובשנה האחרונה מצבו הרפואי הידרדר בשל מחלה קשה. כאמור, בסוף השבוע הוא השיב את נשמתו ליוצרה.

מרן הראשון לציון רבי יצחק יוסף ספד לנפטר ואמר: "הוא זכה וזיכה את הרבים, גידל דורות של תלמידים, היה חריף ובקי ולן בעומקה של תורה בדרך לימוד ישרה, ונלחם ליישב את דרכו של מרן אאמו"ר זצ"ל (מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל ד.ב)".

הרב יצחק סיפר כי "זכורני כי עוד לפני כיובל שנים בעת לימודנו בחברותא בישיבת הנגב גם בזמן ההפסקות, ניכר כי עדיו לגדולות שקדנותו וחריפותו וחדוות לימוד התורה שבו היו לסמל ולמופת, עולם התורה יחסר את אחד מטובי בניו. תנחומי למשפחתו הכבודה ותלמידיו הרבים".

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי ספד אף הוא לנפטר שבעבר שימש כח"כ וכסגן שר מטעם המפלגה: "בצער רב קיבלתי את הבשורה הקשה על פטירתו לאחר שנזדכך ביסורים של ידידי ורעי חברי ושותפי לדרך, ראש ישיבת שדרות הגאון הרב אריה גמליאל זצ"ל אשר מסר נפשו עשרות בשנים להקמת עולה של תורה, זכה הגאון זצ"ל ויחד עם רעייתו הרבנית שתחי' הפריח את השממה בעיר שדרות, זיכה את הרבים והקים והנהיג קהילות".

"בשמי ובשם כל משפחת ש"ס - תנחומים לרעייתו שתחי' ולכל משפחתו הכבודה, בעל הנחמות ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון, במורשתו ובתורתו אשר הותיר אחריו תנוחמו. יהי זכרו ברוך", הוסיף דרעי.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • יהדות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully