וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראשל"צ פתח את אלול: תקבעו בכל יום זמן ללימוד מוסר

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 14:46

רבה של ירושלים, הרב שלמה משה עמאר, נשא דברים בבית המדרש "תורת משה" ואמר לתלמידים: "אנחנו משאירים את עבודת השם לאלול, בסוף מגיע אלול והיצר הרע מומחה, מתחיל להעסיק את האדם ולהטריד אותו, עד שאדם לא מרגיש ושהוא מתעורר מוצא עצמו באמצע אלול"

רבה של ירושלים, הראשל"צ הרב שלמה משה עמאר בבית המדרש תורת משה. באדיבות בית המדרש "תורת משה",
הראשל"צ הרב עמאר/באדיבות בית המדרש "תורת משה"

רבה של ירושלים, הראשל"צ הרב שלמה משה עמאר, נשא דברי חיזוק ומוסר לרגל הימים הנוראים הקרבים ואמר כי ליצר הרע ישנן דרכים יצירתיות כיצד להפריע לנו בחודש אלול, בו אנחנו מבקשים להתחזק ולהתעלות.

"צריכים התבוננות גדולה לנצל את חודש אלול. אנחנו משאירים את עבודת השם לאלול, בסוף מגיע אלול והיצר הרע מומחה, מתחיל להעסיק את האדם ולהטריד אותו, עד שאדם לא מרגיש ושהוא מתעורר מוצא עצמו באמצע אלול, ואחרי זה שוב מטריד אותו", אמר.

רבה של ירושלים, הראשל"צ הרב שלמה משה עמאר בבית המדרש תורת משה. באדיבות בית המדרש "תורת משה",
רבה של ירושלים, הראשל"צ הרב שלמה משה עמאר בבית המדרש תורת משה/באדיבות בית המדרש "תורת משה"

לדברי הראשון לציון, הדרך להתגבר על היצר הרע היא לקבוע זמן בכל יום לחשבון נפש ומוסר: "כל אחד יקבע זמן של מוסר בכדי שננצל את הימים האלה כראוי", אמר רבה של ירושלים.

את הדברים אמר הרב עמאר במעמד פתיחת זמן אלול בבית מדרש שתחת נשיאותו, "תורת משה", בראשות בנו הרב אליהו עמאר. קודם לדברי החיזוק שקד הראשל"צ עם התלמידים בהוויות דאביי ורבא והתפלפל עמם בעומקה של הסוגיה הנלמדת.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully