וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב פינטו לתלמידיו: עד יום חמישי, תקום ישיבה נוספת בלוס אנג'לס

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 17.8.2021 / 14:59

צפו: בפתח שיעור שמסר בעיר, שם הוא שוהה במסגרת מסע החיזוק הנרחב שלו בארצות הברית, הורה ראש אבות בתי הדין במרוקו על פתיחתה של ישיבה נוספת במסגרת התרחבות "שובה ישראל" בארץ ובעולם כולו

בווידיאו: הרב פינטו פונה לתלמידיו/שובה ישראל

שיא בהרחבת גבולות ישיבת "שובה ישראל" בישראל ובעולם. הבוקר, יום שלישי, הורה האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, ראש אבות בתי הדין במרוקו, על הקמת ישיבה נוספת בלוס אנג'לס שבקליפורניה.

את הדברים אמר הרב פינטו בפתח שיעור שמסר בלוס אנג'לס, שם הוא שוהה בימים האחרונים כחלק ממסע חיזוק נרחב בקהילות "שובה ישראל" בארצות הברית.

"אנחנו מבקשים מכם צדיקים, שעד יום חמישי תשתדלו, שנפתח בית מדרש חדש, עוד אחד, בלוס אנג'לס. תקדמו את זה ביניכם. תהפכו את העיר ותקימו בית מדרש שני בלוס אנג'לס", אמר הרב פינטו לתלמידיו.

האדמו"ר הרב פינטו התייחס לגל המאסיבי ב"שובה ישראל" של הקמת מרכזי תורה ותפילה בעולם ולישיבות החדשות שנפתחו בחודש האחרון במיאמי, בניו ג'רזי, ובישראל בנס ציונה: "אנחנו מברכים שתהיה ישועה וברכה, שמחה, הצלחה ושפע", בירך את העוסקים במלאכה.

השבוע הוקמה ישיבת נוספת של "שובה ישראל" בניו גרזי, בראשותו של הרב יוסף כהן. בית המדרש כבר החל את פעילותו התורנית והוא משמש את כלל תושבי האיזור, לתורה ותפילה.

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully