וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההוראה החריפה של שר התורה: תישארו בבית

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 25.8.2021 / 11:58

בעת ביקורו של ממונה הקורונה, פרופ' סלמן זרקא, הפציר הרב חיים קנייבסקי בציבור להתחסן במנה השלישית ולהישמר בכל דרך שלא להדביק ולהידבק. בנושא מלמדים ומורות בציבור החרדי שטרם התחסנו, פסק כי עליהם לא להגיע ללימודים

מרן שר התורה הרב חיים קנייבסקי. משרד הבריאות,
מרן שר התורה, הרב חיים קנייבסקי/משרד הבריאות

התפרצות הקורונה: הוראה יוצאת דופן יצאה אמש (שלישי) ממרן שר התורה, הרב חיים קנייבסקי למנהלי מוסדות החינוך, על פיה מורה ומחנכת שלא התחסנו - שלא יבואו ללמד ועליהם להישאר בבית.

את הדברים אמר הרב קנייבסקי לממונה הקורונה, פרופ' סלמן זרקא, שביקר במעונו אתמול בערב, זאת בעקבות גל התחלואה הגואה בציבור החרדי. מרן הוסיף ואמר כי על כל אדם להשתדל להישמר בכל דרך שלא להדביק ולהידבק מדין "ונשמרתם", ולהקפיד על הנחיות הבריאות.

פרופ' זרקא ביקש את ברכת מרן להצלחת מבצע החיסונים במוסדות החינוך, וכן שיקרא למבוגרים להתחסן במנה השלישית. מרן אמר כי החיסונים הם סיעתא דשמיא ויש ליטול אותם על מנת למנוע ביטול תורה וחולי.

כמו כן, זרקא סיפר לרב כי שימש כמנהל בית החולים זיו בעת האסון במירון ולשם פונו פצועים ומרן בירך אותו על הצלת החיים לה היה שותף.

בנוסף, בשיחה העלה פרופ' סלמן זרקא את סוגיית המלמדים והמורות מקרב הציבור החרדי שטרם התחסנו, בעיקר בבתי הספר שם לומדים ילדים שאינם בגיל החיסון ועלולים להדביק את המורים ולגרום לתחלואה קשה. הרב קנייבסקי פסק כי הדבר אסור וחובה על אנשי ונשות החינוך להתחסן. הגר"ח הוסיף וקבע כי על המנהלים להשעות מלמדים ומחנכות שלא התחסנו.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully