וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביצוע קטיפתי: החזן כל טוב החיה את הלחן המודז'יצאי

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 16:21

אחרי שנה ללא הופעות נערך קונצרט 'זכרנו לחיים' ליווי התזמורת הסימפונית ירושלים, חזנים אורחים, מקהלת החזנים הירושלמית, בניצוחו של פול סולטר. צפו בביצוע ל'ממקומך'

קונצרט 'זכרנו לחיים'. צילום מסך, צילום מסך
קונצרט 'זכרנו לחיים'/צילום מסך, צילום מסך

תיאטרון ירושלים היה מלא מפה לאוזן. התחושה הייתה שהחזנות קמה לתחייה. היה זה לפני מספר שבועות, בקונצרט 'זכרנו לחיים', שהתקיים בליווי התזמורת הסימפונית ירושלים, חזנים אורחים, מקהלת החזנים הירושלמית, בניצוחו של פול סולטר.

בשנה האחרונה, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, הקונצרטים וההופעות נעלמו כמעט כליל מחיינו, ולאלו שהיו רגילים להיכנס לימים הנוראים עם קונצרט חזנות טוב - לא נותרה הברירה אלא להתרפק על קטע חזנות מהפטיפון החורק או מהמחשב. אולם השנה, בעקבות התמעטות הנדבקים ושמירה על ההנחיות - התאפשר לקיים קונצרט איכותי.

אחד הקטעים שבוצעו בקונצרט, רלוונטי לכל ימות השנה, וזכה לתשואות רמות מהקהל היה 'ממקומך' מתוך קדושה של שבת, בלחנו הקסום של הרב בן ציון שינקר, בעל המנגן המיתולוגי של חצר חסידות מודז'יץ.

את הביצוע המלווה במלודיה קלאסית וקלילה - ביצע החזן דניאל כל טוב, בעל הקול הבריטוני הקטיפתי, שבדואט עם מקהלת החזנים הירושלמית - הפך את היצירה למלאת ערגה ותקווה. צפו בביצוע.

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • הרב פינטו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully