וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליוני זוגות נעליים: כך ראוי לסכם את תקופת החגים

שרה בנדר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 14:18

העיתונאית סיון רהב מאיר הביאה בדף הפייסבוק שלה את דבריו של הרב זאביק הראל, שסיכם את תקופת החגים בדרך ייחודית. היא הקדישה את הדברים לפצועי התאונה הקשה בצפון ועילוי נשמת ההרוגים

"אחרי החגים" כבר כאן. עברנו את חודש אלול ותשרי, ראש השנה, יום כיפורים, סוכות ושמחת תורה. הרבה מאוד מאגרים רוחנים העמסנו על עצמינו במטרה שתהיה לנו שנה טובה יותר.

העיתונאית סיון רהב מאיר, מצטטת דברים שכתב הרב זאביק הראל, על הימים האלה, של אחרי החגים והקדישה אותם לרפואת הפצועים ולעילוי נשמת ההרוגים בתאונת הדרכים בצפון.

חגיגות שמחת תורה ברחבת הבימה, ת"א 10 באוקטובר 2020. ראובן קסטרו
נעים בין חגיגה לעצב וכאב/ראובן קסטרו

וכך כתב הרב הראל:

"אבינו מלכנו, אסוף את כל הניצוצות: קח את כל העייפות שזרקו הצידה צעירים וזקנים, כשקמו במסירות נפש בחצות לילה לומר סליחות, קח את מיליוני המטבעות שניתנו לצדקה עבור עניים בכל רחבי העולם.

אסוף את מיליוני תקיעות השופר שנשמעו בבתי הכנסת, במנייני החצרות, בבתי מבודדים ובמחלקות סגורות, ואת כל המחשבות הטובות שעלו בעם ישראל עִם כל קולות השופר.

קבל את תעניות עם ישראל ביום הקדוש, יום הכיפורים, בערים, ביישובים ובקיבוצים, קח את מיליוני הרצונות הטובים שהתגלו בשעת תפילת הנעילה, קח את כל המאמצים להשגת ארבעת המינים ולבניית הסוכות.

קח את מעשי ידיהם של ילדים שהכינו בשמחה ובהתרגשות קישוטים לפאר את הסוכה, קח את הניסיונות לשמוח אצל אלה המצפים - הרווקים והרווקות, הגרושים והגרושות, האלמנים והאלמנות, אלה שנותר להם כיסא ריק בסוכה או בלב, ובכל זאת שמחו בשמחת החג

קח את כל הכנסת האורחים, הארת הפנים ואהבת ישראל במהלך החגים, קח את מיליוני זוגות הנעליים שרקדו בשמחה עם התורה בהקפות של שמחת תורה, קח את הצביטה בלב אצל כל משפחות אנשי כוחות הביטחון, כוחות הרפואה ושאר שליחי הציבור שלא חגגו עם המשפחה כדי שאנחנו כן נוכל לחגוג, ותן לנו שנת בריאות, שלום, פרנסה, שמחה והצלחה".

שרה בנדר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • שמחת תורה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully