וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: הרב פינטו במתקפה על מתנגדי החיסונים - "שטן, אנשים מתים"

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 14:10

בשיעורו בלוס אנג'לס סיפר ראש אבות בתי הדין במרוקו כי בקרב קהילת "שובה ישראל" היה זוג שסירב להתחסן והאישה איבדה את תינוקה בחודש התשיעי להיריון. הוא הפציר בהמונים לקבל את חיסון הקורונה בהקדם: "פעם חששו גם מאנטיביוטיקה והיום בזכותה חיים עד גיל מאוחר"

בווידיאו: הרב פינטו במתקפה על מתנגדי החיסונים/שובה ישראל

על רקע הקולניות המתעצמת של מתנגדי החיסונים והפולמוס סביב החיסון למגיפת הקורונה, האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו, תקף בחריפות בשיעורו את אלו שמסרבים להתחסן ואמר כי הדבר גורם למוות.

בראשית דבריו בשיעור שהתקיים בלוס אנג'לס הצהיר הרב פינטו: "אנחנו עשינו חיסון. אנחנו חושבים שכל בן אדם בדור הזה צריך ללכת עכשיו ולעשות חיסון. וכל השטויות שאומרים... מה אמרו פעם? רוצים לשים לאנשים כל מיני דברים בגוף, כמה שטויות".

"תדעו", הוסיף הרב פינטו בחריפות, "לפני 80 שנים, כשמצאו את האנטיביוטיקה, אנשים היו מתים בגיל 50 מדלקת ריאות, ואז אמרו 'האנטיביוטיקה תהרוג וזה יעשה ויעשה...', בסוף מה? אנשים חיים עד גיל 87 בגלל האנטיביוטיקה. כשלוקחים אותה - דלקת ריאות עוברת כמו כלום".

הרב פינטו חזר על דבריו והדגיש כי "צריך לעשות חיסון. אנחנו רואים בכל יום אנשים שלא התחסנו - מתים. בשביל מה להיות עקשן?", תמה.

הוא סיפר על מקרה שהכיר מקרוב, כאשר בעקבות מתנגד חיסונים - תינוק מת בחודש תשיעי: "הנה מישהו מ'שובה ישראל', התעקשו לא להתחסן, אמרנו - 'לא!', אשתו הייתה בהיריון והתינוק מת. בשביל מה? נפש אחת מתה, אסור. אנחנו לא מבינים את זה. מנסים להבין - ולא מבינים".

"עשו את זה מחלוקת, כמו מחלוקת קודש לשם שמיים, חיסון - לא חיסון. תלכו תעשו כולם חיסון, מה הטיפשות הזאת, אנחנו לא מבינים את זה", הוסיף הרב פינטו, "זה השטן, מספיק, קצת שכל. התורה אומרת לנו שאדם צריך להיות שכלי, ללכת שכלי ולהתנהג שכלי. ולפני שהיינו שכליים אנשים היו מתים בגיל 50. ועם המדע ועם כל הדברים - עם סייעתא דישמיא - חיים עד גיל 87".

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully