וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורו פארק לבשה חג: אלפים קיבלו את פני האדמו"ר הרב פינטו

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 15:01

אלפים יצאו לרחובות השכונה בניו יורק על מנת לקבל את פניו של מנהיג קהילת "שובה ישראל", שהגיע למסור שיעור חיזוק ולברך את קהל האלפים. צפו בתיעוד ובאירוע המלא

צפו בתיעוד

תקציר:

בורו פארק הניו יורקית לבשה אמש (שלישי) חג ואלפים יצאו לרחובה של עיר על מנת לקבל את פניו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו, שהגיע למסור שיעור חיזוק ולברך את קהל האלפים.

המעמד שהותיר רושם רב על התושבים התקיים במוסדות "ברכת מנחם" של האדמו"ר מקראקוב וכאמור הוא שילב "טיש" ניגוני חיזוק והתעוררות, משא מרכזי מהאדמו"ר הרב פינטו וקבלת קהל.

צפו באירוע המלא

האירוע התקיים במרכז מסע החיזוק של הרב פינטו שנמשך לאורך חודש תשרי ברחבי ארצות הברית, שם מסר עשרות שיעורי תורה ומוסר וקיבל אלפים לברכה, עצה והכוונה.

בימי ראש השנה ויום הכיפורים שהה הרב פינטו בקזבלנקה שבמרוקו, כשאליו הצטרפו אורחים רבים מהארץ ומהעולם. לאחר מכן הגיע לשיעור חיזוק שהתקיים במרכז "שובה ישראל" במיאמי.

בחג הסוכות שהה הרב פינטו בלוס אנג'לס ובמנהטן, שם נערכו שיעורים ושמחת בית השואבה המרכזית, בהשתתפות אדמו"רים, רבנים, אנשי עסקים, פוליטיקאים, שגרירים ואישי ציבור, לצד ביקור יוצא דופן של נשיא הונדורס ובכירי ממשלתו בסוכתו של האדמו"ר.

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully