וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצמרר: האם כתבה לבנה ההרוג - "מי החברותא שלך?"

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 8:19

בשעה שאלפי תלמידי ישיבות החלו בראש חודש חשוון את "זמן חורף", אמו של שלמה זלמן ליבוביץ', שנהרג באסון מירון, פרסמה מכתב כאוב לזכרו

שלמה זלמן ליבוביץ ז"ל שנהרג באסון מירון. באדיבות המשפחה
שלמה זלמן ליבוביץ ז"ל, שנהרג באסון מירון/באדיבות המשפחה

בראש חודש חשוון התחילו אלפי תלמידי הישיבות את "זמן חורף". תלמיד אחד לא זכה להצטרף לאלפים ולפקוד את דף הגמרא - שלמה זלמן ליבוביץ ז"ל, שנפטר באסון שאירע בל"ג בעומר במירון.

אמו של המנוח צימררה בימים האחרונים, כאשר פירסמה מכתב שכתבה לבנה, שלא תראה עוד לעולם, ובו היא משרטטת את רגשותיה לאור העובדה שבשונה מחבריו לישיבה, הוא לא יחל את זמן חורף בישיבת "כנסת יחזקאל" בה למד, אלא בישיבה של מעלה.

המכתב המצמרר מאמו של שלמה זלמן ליבוביץ' ז"ל

מכתב מאם לבנה שלמה זלמן ליבוביץ ז"ל שנהרג באסון מירון. באדיבות המשפחה
מכתב מאם לבנה שלמה זלמן ליבוביץ ז"ל שנהרג באסון מירון/באדיבות המשפחה
מכתב מאם לבנה שלמה זלמן ליבוביץ ז"ל שנהרג באסון מירון - 2. באדיבות המשפחה
מכתב מאם לבנה שלמה זלמן ליבוביץ ז"ל שנהרג באסון מירון - 2/באדיבות המשפחה

וכך כתבה האם השכולה במכתב שביקשה שיפורסם:

"שלמה שלי האהוב! והיקר יום שישי ב חשון. לומד במתיבתא של רבי שמעון? איזה מסכת? כמו שהייתי מאחלת לך בהצלחה בישיבה פה בעולם. מאחלת לך המון הצלחה בישיבה של מעלה. בטוח אתה מתענג! תמיד אהבת ללמוד ולדעת להתפלפל ולחקור... 6:24 בבוקר עכשיו יום שישי. איך התחיל לך הזמן למעלה? תספר לי מי החברותא שלך. הייתי צריכה ללכת למחברת ולכתוב לך בכתב יפה ומסודר. אבל פשוט זה הדף שהיה לידי עכשיו אז לא משנה".

"אני מתגעגעת!!!!!!!! מי החברותא שלך? גם שם יש סדרים סדר א? ב? ג? אתה יושן באותו חדר כמו זמן שעבר? או עברת לחדר אחר? עוברים מחדר לחדר שם? כמו שפה בעולם התפללתי עליך " והערב נא" כך אני מתפללת עליך עכשיו שיערב לך הלימוד למעלה שם אין ניסיונות של טכנולוגיה מתקדמת, אין נגנים....פחדת שתמשך אחריהם ובקשת שנמשיך להתפלל שתמיד תהיה שמח עם התורה. ותמיד יערב עליך. אז תפילתנו התקבלה.... ולמעלה בטוח יש לך ערבות בתורה".

"בטוח אתה נהנה שם. המון חושבת עליך! איך היה שהגעת למעלה ומצאת עצמך במקום שחשבת וחשבנו כולנו שייקח שנים מאוחר יותר. רבקה ואברהם מדברים עליך בגעגועים גם לאבא קשה לראות בחורים אחרים.... סבתא מחכה שבדרך לישיבה תכנס ותגיד לה שלום. עם החיוך וההתעניינות שלך.... השם בחר אחרת ואתה למעלה בטוח מבין למה".

"תהיה אם אתה יכול מליץ יושר על כולנו שנחיה באמונה אמיתית, בשמחה אמיתית! באחדות ובאהבה ובטחון. שנזכה לחזור בתשובה שלימה לפני בא הגאולה. תהיה מליץ יושר על כל עם ישראל .. המון הצלחה בזמן החדש!!!!! עם החברותות החדשות!!! גם שם אתה מסכם להם? את השיעור? שבת שלום אוהבת אמא", כתבה לסיום.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • מירון
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully