וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמונה שנים לפטירת הרב עובדיה זצ"ל: ההספד של הרב פינטו

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 8:32

ביום פטירת המרן, מנהיג קהילת "שובה ישראל" קרא לתלמידיו להתחזק בעבודת ה' ובקיום מצוות ואמר: "עם ישראל איבד את אחד הדברים הקדושים לו. פעם בהרבה מאוד שנים יש בעולם אדם כמו הרב עובדיה יוסף". צפו בדבריו

אתמול, שבת קודש, חל יום הפטירה השמיני של מרן רבי עובדיה יוסף זצ"ל. ביום פטירתו, הספידהו האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, וקרא לתלמידיו להתחזק בעבודת ה' ובקיום המצוות. על פי הרב פינטו - לאחר פטירתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, העולם לא יישאר אותו עולם וכי הרב עובדיה סיים תקופה שלא תחזור.

"בעוונות הרבים", אמר הרב פינטו בשיעורו, "עם ישראל איבד היום את אחד הדברים הקדושים שהיו לו. הרב עובדיה יוסף היה אדם שפעם בהרבה מאוד שנים יש כזה אדם בעולם".

"וצריך לדעת שהיום נגמר דבר אחד בחיים שלנו", הוסיף ראש אבות בתי הדין של מרוקו, "כלומר, יש בחיים ובעולם - תקופות, התקופה שהייתה עד היום - הסתיימה. מהיום מתחילה תקופה חדשה. מה שהיה, אותו צדיק שנפטר היום - סיים תקופה אחת, כמו בזמן של התנאים, האמוראים, הראשונים. היום הסתיימה תקופה אחת, הוא היה האחרון של דבר שהסתיים".

הרב פינטו המשיך בדברי ההספד: "היום מתחילים דבר חדש, שעוד לא יודעים איך הוא יראה. אנחנו לא יודעים איך עולם התורה והיהדות יראו בתקופה הבאה. זה זמן שכל יהודי צריך לחזק את עצמו בעבודת ה' , במצוות ובדרך ה'. בכל דבר שאפשר. לחזק את עצמו בכל כוחו".

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully