וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבכה על בניה: אלפים פוקדים את קבר רחל אמנו

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 8:22

החל ממוצאי שבת ולאורך יום ראשון צפויים הרבבות לפקוד את הציון בבית לחם לרגל יום ההילולא. הרב שחר פיירמן, מנהל האתר: "זו זכות גדולה עבורי כמדי שנה לסייע לרבבות העולים לקבר רחל"

כניסת אזרחים לקבר רחל, אוקטובר 2010. עומר מירון
ההמונים זורמים להילולא. קבר רחל/עומר מירון

אלפים הגיע אמש (מוצאי שבת) לפקוד את קבר רחל אמנו ע"ה בבית לחם, וזאת לרגל יום ההילולא. גם היום, יום ראשון, צפויים אלפים נוספים להגיע ולהתפלל בציון.

מאות שוטרים ולוחמי מג"ב בסיוע סדרנים התפרסו באזור ובמתחם הקבר עצמו, לשמירה על הסדר הציבורי והביטחון, ולהסדרה והכוונת התנועה, תוך פגיעה מינימלית בשגרת החיים ובמטרה לאפשר הגעה ועזיבה בטוחה של הציבור המבקר במתחם קבר רחל במהלך ימי ההילולא, כך נמסר ממשטרת ישראל.

גם כוחות הצלה נפרסו כדי לאבטח את האלפים. אלי פולק, מנכ"ל איחוד הצלה, אמר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה יגיעו מכל רחבי הארץ לרגל ההילולא ויאבטחו רפואית את שלומם של הרבבות. כמו כן, הנחיתי את ראשי הסניפים בירושלים לתגבר את כלל המענה גם בכל הצירים המובילים לקבר רחל, כדי שנוכל לתת מענה מהיר ומקצועי גם בשעות העומס".

לדבריו של הרב שחר פיירמן, מנהל אתר קבר רחל, השנה ההגעה להילולא תתאפשר רק דרך מערך ההיסעים מחניון טדי. "זו זכות גדולה עבורי כמדי שנה לסייע לרבבות העולים לקבר רחל ביום ההילולא. יחד עם צוותי המרכז לפיתוח המקומות הקדושים בראשות הרב יוסף שווינגר, איחוד הצלה וכלל כוחות החירום והביטחון אנו פועלים לניהול האירוע בהצלחה", הוסיף.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • קבר רחל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully