וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: כך בחרה משפחתו של הרוג מירון לחגוג לו את יום ההולדת

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 16:15

לכבוד יום הולדתו של ידידיה פוגל ז"ל, אחד מ-45 הרוגי האסון שאירע בל"ג בעומר, משפחתו מבקשת מהציבור להעלות לזכרו לרשתות החברתיות תמונות של הנחת תפילין עם התיוג #תניחו_רגע. אמנים רבים כבר הצטרפו ליוזמה

ידידיה פוגל הוא אחד מ-45 הרוגי האסון הקשה שאירע במירון בל"ג בעומר האחרון. הוא היה בן 22 כאשר נהרג והותיר אחריו משפחה וחברים המומים.

במהלך ימי השבעה הופתעו בני משפחת פוגל כאשר אנשים מכל גווני החברה הישראלית הגיעו לנחמם.

התברר שידידיה נהג לצאת מדי פעם למקומות הומי אדם בתל אביב וברמת גן ולהציע לעוברים ושבים להניח תפילין. בדרך זו יצר ידידיה היכרות עם מגוון רחב של אנשים וקשר עמם קשרי ידידות.

ידידיה פוגל, מהרוגי אסון מירון. באדיבות המשפחה
ידידיה פוגל ז"ל/באדיבות המשפחה

בעקבות פעילותו של ידידיה שהביאה לקירוב לבבות, בני המשפחה והחברים ביקשו לציין את יום הולדתו של ידידיה ז"ל, שיחול ביום שישי הקרוב 22/10, בדרך ייחודית: באמצעות הרשתות החברתיות הם קוראים לציבור הרחב להניח תפילין, לצלם את עצמם ולעלות את התמונה לרשתות החברתיות עם התיוג #תניחו_רגע.

אדם חורי, אחד מחבריו של ידידיה, הסביר לוואלה! יהדות: "חשבנו שבמקום להיות עסוקים בעצב הפרטי שלנו, נעשה משהו חיובי ומשמח, כך שכל עם ישראל ישתתף ביום הולדת שלו".

למיזם נרתמו ידוענים כמו האמן שולי רנד ואחרים, שהעלו לרשתות החברתיות סרטונים שקוראים לציבור להצטרף למיזם לזכרו של ידידיה.

בני משפחת פוגל והחברים מקווים שכמה שיותר אנשים יצטרפו למיזם, יניחו תפילין לזכרו, יעלו את התמונות שלהם לרשתות החברתיות ויתייגו את הפרויקט.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • מירון
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully