וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני זמן קצר: הרב פינטו הזהיר "האדמה זזה"

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 20.10.2021 / 17:00

בשיעור שהעביר לאחרונה בלוס אנג'לס אמר ראש אבות בתי הדין במרוקו: "אנחנו צועקים ואומרים - זה דור קשה, ויש סימנים. אדם צריך להיות כמה שיותר דבוק בה' ואז הוא זוכה לחיות ולהתעלות". צפו בדבריו

בשבועות האחרונים שוהה האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו, בלוס אנג'לס, שם הוא מוסר מרתון של שיעורי תורה בבתי המדרש של "שובה ישראל".

באחד מהשיעורים, לפני כשבועיים, הזהיר הרב פינטו מכך שהאדמה רועדת: "זה דור קשה מאוד", אמר. "אנחנו צועקים ואומרים - זה דור קשה, ויש סימנים. אתם זוכרים שאמרנו לכם לפני רבי שמעון, כמה שעות לפני, באשדוד, שאנחנו מרגישים שהכסאות זזים. עכשיו אנחנו מרגישים שהאדמה זזה. אדמה שזזה בדברים קשים ולא פשוטים", הזהיר.

האדמו"ר הוסיף והסביר: "לא צריך להיות נביא. כל מי שחכם, ויודע וקורא את הדברים שהקדוש ברוך הוא מנהיג את העולם - מרגיש שהאדמה זזה. שהאדמה מתחילה לזוז".

לדבריו: "כמה שיותר שהאדם יהיה דבוק בה', ואתם הדבקים בה' אלוקיכם חיים כולכם היום. כי כשהאדם דבק בה' הוא זוכה לחיות, להתעלות ולהשיג השגות גדולות מאוד שאין כדוגמתן".

תלמידיו של הרב פינטו מציינים את העובדה שהשבוע הורגשה רעידת אדמה בחלקים נרחבים בישראל בהם פתח תקוה, רעננה, כפר תבור, עמק המעיינות, חולון, רעננה, חיפה, רחובות, באר שבע, קריית אונו, גבעתיים, אשדוד, ירושלים, מגדל העמק, בת ים ונס ציונה.

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully