וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים יעתירו בציונם של בעל "החזון איש" ובעל ה"אבי עזרי"

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 8:55

יום אחר יום, בט"ו בחשוון ובט"ז בחשוון, ייערכו תפילות בציונם של גדולי ומאורי הדור, בימי הפטירה שלהם. מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי הגיע עם תלמידים ובני משפחה לפקוד את ציונו של בעל "החזון איש" זצ"ל, והמתפללים יבקשו מבורא עולם לנקות את העולם ממגיפת הקורונה

החזון איש. Creative Commons
החזון איש/Creative Commons

אלפים רבים צפויים לפקוד בימים הקרובים את בתי העלמין שומרי שבת ופוניבז' בעיר בני ברק ולהשתטח על ציונם של גאון הדור מרן בעל "החזון איש" זצ"ל ומרן ראש הישיבה בעל ה"אבי עזרי" זצ"ל.

האלפים יעתירו בתפילה להצלחת כלל עם ישראל בימי הפטירה של גדולי ומאורי הדור זצ"ל שיחולו השבוע, יום אחר יום, "החזון איש" זצ"ל בט"ו בחשוון וה"אבי עזרי" בט"ז בחשוון.

הבוקר (חמישי), לאחר תפילת הנץ החמה, הגיע מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א, בליווי תלמידים ובני משפחה, לפקוד את ציונו של בעל "החזון איש" זצ"ל. הרב קנייבסקי נחשב לגדול תלמידי "החזון איש" זצ"ל והוא בן אחותו.

מאוחר יותר יתקיים מעמד הספד וחיזוק מרכזי בהיכל ישיבת רשב"י בבני ברק, לזכרו של מרן הרב שך זצ"ל. בראשות הישיבה עומד חתנו של הרב שך זצ"ל, הגאון רבי מאיר צבי ברגמן שליט"א.

השנה ייערכו התפילות בציונם של גדולי ישראל זצ"ל בהתמקדות על הפסקת מגיפת הקורונה שכבר הפילה חללים רבים. האלפים יבקשו מבורא העולם לנקות את העולם מהמגיפה האיומה ולרפא את החולים הרבים.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • החזון איש
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully