וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מסע החיזוק: עומרי כספי הגיע למעון האדמו"ר הרב פינטו

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 15:29

טרם צאתו חזרה למרוקו לאחר שלל השיעורים שהעביר ברחבי ארה"ב נועד מנהיג קהילת "שובה ישראל" עם כדורסלן העבר ושיבח אותו על כך שקידש שם שמיים במקרים רבים לאורך הקריירה. צפו במפגש

בווידיאו: הרב פינטו מארח את שחקן העבר עומרי כספי/שובה ישראל

אחרי מסע חיזוק ארוך ברחבי ארצות הברית, שב אמש (ראשון) האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו למעונו שבקזבלנקה מרוקו, בסמוך לישיבת "שובה ישראל" המקומית.

בשבועות האחרונים מסר האדמו"ר הרב פינטו עשרות שיעורי תורה, מלוס אנג'לס ועד מנהטן וקיבל אלפים בקבלת הקהל, לעצה ולהכוונה.

בין ההמונים שהגיעו לקבל ברכה וחיזוק נראו אדמו"רים, רבנים, פוליטיקאים, ידוענים ואישי ציבור רבים.

אמש, טרם צאתו למרוקו, התקיים שיעור תורה במרכז העולמי של "שובה ישראל" במנהטן, בהשתתפות רבים שבאו להיפרד מהאדמו"ר הרב פינטו.

קודם לכן הגיע למעונו של הרב פינטו במנהטן הספורטאי הישראלי, שחקן העבר ב-NBA עומרי כספי, שבא להתייעץ ולקבל הכוונה. הרב פינטו שיבח את כספי על כך שקידש שם שמיים פעמים רבות במהלך הקריירה שלו, ומול אלפים סיפר שהוא ומשפחתו מקפידים לאכול אוכל כשר.

כספי סיפר לאדמו"ר הרב פינטו על החלטתו לאמץ את שם סבו "משה", שמבחינתו מפאר את היותו יהודי. הרב פינטו השיב לכספי וחיזק אותו: "שמו של משה רבנו - הוא שם שמביא אור רוחני לעולם. תחזק את קריאת ספר דברים בשבת, שאותו כתב משה רבנו - ובזכות זה תראה אור גדול וישועות".

בשיחה עם כספי עלה גם שמו של שחקן ה-NBA לברון ג'יימס, שבעשור האחרון נועד עם הרב פינטו רבות לעצה והכוונה.

בסוף השבוע שעבר הגיע למעונו של הרב פינטו במנהטן - רבה הראשי של איראן הרב יהודה גרמי. במהלך הפגישה סקר הרב גרמי בפני הרב פינטו את הפעילות הדתית בקהילה היהודית באיראן וביקש את הכוונתו וסיועו בהרחבת הפעילות.

במהלך המפגש המרתק, עלה נושא הפצת סגולת קריאת ספר דברים בשבת, כהנהגתו של הרב פינטו, סגולה שהפכה לטרנד עולמי בכל העולם - כולל באיראן. הרב גרמי סיפר לאדמו"ר על כך שבשנים האחרונות הוא מפיץ בקהילה היהודית באיראן את ספר דברים ורבים מבני הקהילה משתדלים בכל שבת לקרוא את כל הספר.

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully