וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב פינטו לתלמידיו: "אין היום רוח הקודש, רק תורה והלכה"

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 15:06

לשאלתו של אחד מתלמידיו בשיעור שהעביר במנהטן השיב ראש אבות בתי הדין במרוקו בנחרצות: "אין דבר כזה שאדם יגיד שיש לו נבואה, זה מכשול גדול ומסוכן". צפו בדבריו

בשיעורו בישיבת "שובה ישראל" שבמנהטן התייחס האדמו"ר הרב פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו, לשאלת אחד מתלמידיו, שהקשה: האם בימינו קיים מושג של רוח הקודש?

הרב פינטו השיב לדברים באופן נחרץ: "רוח הקודש - שאדם יגיד שיש לו נבואה, אין דבר כזה. אין נבואה. יושב אדם ואומר שהוא התנבא? - לא. אדם שלומד תורה, האור של התורה יכול לחיות כל דבר, ולגרום לאדם לחשוב נכון. נזרק באדם ניצוץ של משהו, אבל אדם ישב ויגיד 'אני חוזה דברים' - לא. זה רק יכול לעשות מכשול גדול".

"לכן אנחנו אומרים שכל מה שילדים אוטיסטים אומרים - שאלו וסיפרו שמהשמיים ירדו, חלמו, עלו, עליית נשמה, ירד, מת מוות קליני - כל הדברים האלה, להשאיר אותם בצד. צריך רק את התורה הפשוטה, זה מה שיש לנו. לקבל ברכה מצדיקים? טוב, ברכה זה לא מזיקה".

"אבל רוח הקודש, שאדם יגיד, יש הלכה ואדם צריך ללכת על פי ההלכה, יש מוסר ויש דביקות. רוח הקודש נשאיר את זה לשוטים, עצים ואבנים. זה מסוכן. זה דור שהוא מסוכן מאוד מאוד. אדם צריך להיזהר בדור הזה, על כל תזוזה, כי על הכל יביא אלוקים במשפט", סיים הרב פינטו את תשובתו.

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully