וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועצת הספרדית: "דמוע תדמע ותרד עינינו דמעה"

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 10:33

חברי מועצת חכמי התורה פרסמו קריאת קודש בשל הגזירות שהוטלו לטענתם והמלחמה על הזהות היהודית של ישראל. הם קראו לציבור להתעורר בתשובה ולהתפלל היום, ערב ראש חודש

מכתב חברי מועצת חכמי התורה. יח"צ,
מכתב חברי מועצת חכמי התורה/יח"צ

חברי מועצת חכמי התורה, בראשות נשיא המועצת גדול מרן חכם שלום כהן, פרסמו קריאת קודש בשל המצב הקשה לטענתם, בו שרוי עם ישראל בעקבות הגזירות והמלחמה על זהותה היהודית של המדינה.

במכתבם כתבו הרבנים: "משנאי ה' נשאו ראש בממשלתם הרעה ופועלים בגלוי לעקור שם שמים מישראל, ומאז נועדו יחדיו בהקמת ממשלת השמד".

חברי המועצת קראו לציבור להתעורר בתשובה ולהתפלל היום, ערב ראש חודש: "על כל אחד ואחד בכל אתר ואתר להתכנס ביום חמישי כ"ט חשוון, ערב ראש חודש כסלו, לשפוך שיח לפני ריבונו של עולם לישועת עמו ישראל".

הרבנים התייחסו למאבק על קדושת הכותל: "דמוע תדמע ותרד עינינו דמעה, באשר שלחו ידם בכל קודשי ישראל, ורומסים ומחללים בגאווה ובוז את קדושת הכותל המערבי. ואף מחזקים ידי עוברי עבירה בהכשלת ישראל קדושים בפרצת הכשרות, ומצרים רגלי רבני ישראל העומדים על המשמר".

"ובוודאי שלא מפיהם אנו חיים, ואין לנו כל שיג ושיח איתם ועם כל השותף להם ולמעשיהם, וסמוכים ובטוחים אנו על חסדיו יתברך, כי לא תשתכח תורה מפינו ומפי זרענו", נכתב.

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully