וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 שנים אחרי: הזמר החסידי גילה את מכתב הרבי

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 13:32

בעזרתו של הזמר המפורסם אברהם פריד הגיע לידיו של יידל ורדיגר, בנו של מרדכי בן דוד, מכתב מהרבי מחב"ד זצ"ל, שנכתב לפני כשלושה עשורים. צפו בתיעוד

הזמר החסידי יידל ורדיגר. דוד קליגר,
בסוף, המכתב הגיע ליעדו. פריד עם ורדיגר והמכתב/דוד קליגר

עורך השבעון "כפר חב"ד" מנחם כהן חשף הבוקר (שלישי) סיפור מעניין על מכתב שכתב הרבי מחב"ד זצ"ל, שהגיע ליעדו אחרי 30 שנים. ומי היעד? אחד מגדולי הזמר החסידי יידל ורדיגר, בנו של מרדכי בן דוד.

וכך כתב כהן: "יידל ורדיגר קיבל טלפון מהזמר אברהם פריד. 'אפשר לפגוש אותך דחוף? יש לי בשבילך מתנה', שאל. יידל נדהם. פריד? מתנה? דחוף? יידל הגיע לביתו ופריד שואל אותו: איפה כלתך? יידל קרא לאשתו שחיכתה בחוץ. הם רואים את פריד עם גרטל וכל הלבושים החסידיים. פריד, כולו נרגש, שולף מכתב של הרבי שהוכן לכבוד חתונתם".

"מפה לשם התברר", המשיך כהן לספר, "שאחד מבניו של מזכירו של הרבי מצא את המכתב בארכיון של אביו ושאל את פריד אם הוא יודע מי זה 'יהודה אביגדור ורדיגר'. פריד צלצל למב"ד, שאמר שמדובר בבנו. המכתב מסתבר לא הגיעו ליעדו בשעתו, ורק כעבור למעלה מעשרות שנים סגר מעגל מרגש".

מיותר לציין שורדיגר התרגש מאוד לקבל מכתב מהרבי זצ"ל, 30 שנים אחרי שהוא נכתב, בפרט שהוא מתייחס לשמחת החתונה שלו עם בת זוגו.

הזמר החסידי יידל ורדיגר. מנחם כהן,
הזמר החסידי יידל ורדיגר/מנחם כהן
דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • חב"ד
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully