וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקאליב כואבים: ניפצו את מתקן הנרות וערמו סלעים

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 17.11.2021 / 13:13

אלמונים ניפצו את מתקן "הנר תמיד" העומד על יד הציון, שפכו את השמן בצורה מבזה על הציון וערמו סלעים ואבנים על הציון הקדוש. מדובר בפעם השנייה שמאורע מעין זה מתרחש בתוך תקופה קצרה

ציונו של האדמו"ר מקאליב זצ"ל. יח"צ,
ציונו של האדמו"ר מקאליב זצ"ל/יח"צ

כאב בקרב חסידי קאליב, בעקבות ביזוי ציונו של האדמו"ר מקאליב זצ"ל בהר המנוחות בירושלים. המתפללים שהגיעו לפקוד את הציון בימים האחרונים גילו כי אלמונים ניפצו את מתקן "הנר תמיד" העומד על יד הציון, שפכו את השמן בצורה מבזה על הציון וערמו סלעים ואבנים על הציון הקדוש. מדובר בפעם השנייה שמאורע מעין זה מתרחש בתוך תקופה קצרה.

בהנהלת מוסדות 'קאליב' פנו למנכ"ל מועצת בתי העלמין צוריאל קריספל, שהביע לאחרונה את דאגתו מפני מקרים של חילול קברים בהר המנוחות. בפנייה שנשלחה אל מנכ"ל מועצת בתי העלמין, הוא התבקש להפעיל את השפעתו על מנת למנוע הישנות של מקרים מעין אלו בהר המנוחות.

מיד לאחר קבלת הפנייה, פנה מנכ"ל מועצת בתי העלמין צוריאל קריספל למשטרת ישראל, וביקש ממנה להגביר את השמירה על הר המנוחות על מנת למנוע מקרים של חילול מצבות ופגיעה בכבודם של שוכני עפר בהר המנוחות. לדבריו, ללא ספק כאשר לא מתקיימת נוכחות יהודית באופן שוטף בהר הזיתים, מקום משכנם של גדולי האומה החל מתקופת הנביאים ועד היום הזה, מרשים לעצמם בני עוולה לעשות בהר הזיתים כבשלהם, ואנו חווים זאת פעם אחר פעם במעשי ונדליזם ופגיעה במבקרים בהר.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • הרב פינטו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully