וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסים וישועות: משפיענית הרשת ומהפכת ספר דברים

שרה בנדר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 16:45

יוצאת האח הגדול ואושיית הרשת עינב בובליל עומדת בשנתיים האחרונות בראש מיזם ענק, שמטרתו להפיץ את סגולת קריאת ספר דברים, כפי שהנהיג הרב יאשיהו פינטו. לאור קריאתה, אלפי נשים החלו לקרוא את ספר דברים מדי שבת וכעת היא מספרת לוואלה! יהדות על המיזם

לעינב בובליל יש קרוב לרבע מיליון עוקבים רק באינסטגרם. היא אושיית רשת, יוצאת "האח הגדול" ומאפרת. בשנתיים האחרונות היא עומדת בראש מיזם רשת ענקי שמטרתו להפיץ את סגולת קריאת ספר דברים בשבת, כפי שהנהיג האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו.

זה התחיל בשקט - והפך למעצמה. לאור קריאתה של בובליל, אלפי נשים החלו לקרוא את ספר דברים בשבת, רבות מהן חוו ישועות גדולות בעקבות הסגולה שהפכה לטרנד בעולם היהודי כולו.

מאות נשים שיגרו לבובליל סיפורים אישים ומרגשים על עוצמתה של קריאת ספר דברים ופירטו את הישועה שבאה עליהם, אם זה בפרנסה או בבריאות ואם זה במציאת זיווג והצלחה כללית בחיים.

לוואלה! יהדות מספרת בובליל: "מעצמי התחלתי להפיץ את ספר דברים לכל מאות אלפי העוקבים שיש לי וככה יצא שאלפים רבים נחשפו לישועות העצומות של ספר דברים".

עינב בובליל - ספר דברים. שובה ישראל,
עינב בובליל עם ספר דברים/שובה ישראל

בובליל מפרסמת באינסטגרם את סיפורי הניסים, לאחר קבלת אישור מבעלות המעשה, לדבריה, "כל סיפור ישועה אני מפרסמת וככה עוד ועוד אנשים קוראים את הספר בשבת ורואים ישועות".

בובליל אף הגדילה לעשות וכל אחת שמזמינה מוצרים מחברת האיפור היוקרתית שלה - מקבלת שי, ספר דברים מעוצב בסגנון ייחודי נשי, "יש לי חברת איפור על שמי וכל מי שמזמינה מוצר איפור שלי - מקבלת ללא עלות ספר דברים וככה אני מפיצה חזק את ספר דברים", היא מספרת לוואלה! יהדות.

בימים הקרובים נפרסם כאן פרויקט מיוחד עם סיפורי הניסים והישועות שנשלחו לבובליל, סיפורים מרגשים ויוצאי דופן.

להצטרפות לסגולת ספר דברים - כנסו >>

שרה בנדר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully