וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הניסים: ישועות סגולת ספר דברים - "הבעיה במוח נעלמה"

שרה בנדר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 10:31

אושיית הרשת עינב בובליל ממשיכה להוביל את מיזם קריאת ספר דברים בשבת, כפי שהנהיג הרב יאשיהו פינטו. וואלה! יהדות מביא לכם את מיטב הסיפורים שהגיעו לבובליל והפעם - הנס של היולדת

לעינב בובליל יש קרוב לרבע מיליון עוקבים רק באינסטגרם. היא אושיית רשת, יוצאת "האח הגדול" ומאפרת. בשנתיים האחרונות היא עומדת בראש מיזם רשת ענקי שמטרתו להפיץ את סגולת קריאת ספר דברים בשבת, כפי שהנהיג האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו.

וואלה! יהדות בפרויקט מיוחד עם סיפורי הניסים והישועות שנשלחו לבובליל, סיפורים מרגשים ויוצאי דופן.

והיום: דנה חיכתה להיריון ראשון, אבל אז הרופאים הודיעו לה שישנה בעיה רצינית במוח של העוברית ושיש סיכוי גדול שהם יורו לה להפסיק את ההיריון. דנה לא התייאשה, קיבלה על עצמה לקרוא ספר דברים בכל שבת, ואז הבדיקות הגיעו והיכו אותה בהלם - הן היו תקינות.

אתם יכולים לתאר את ההמשך המדהים - לאחר מספר חודשים נולדה לה בת בריאה ומתוקה. ולא רק, גם בת דודתה זכתה להיכנס להיריון אחרי שנים שלא הצליחה.

סגולות דברים - עינב בובליל. יח"צ,
סגולות דברים - עינב בובליל/יח"צ

וכך דנה כתבה לבובליל כשנודע לה שישנה בעיה בהיריון: "אני בהיריון ראשון ומצאו במוח של הילדה ממצא שאם לא ישתפר - יש לשקול הפסקת היריון. מתוך כל הקושי הזה והלחץ נזכרתי בך והחלטתי לקרוא ספר דברים בשבת האחרונה. בזכותך קראתי השבת והתפללתי שהבדיקות יראו שהבעיה נעלמה. הרגשתי תחושה של קדושה והלוואי שהתפילות ייענו. לקחתי על עצמי ספר דברים עד הלידה".

"ביקשת שאעדכן אותך", כתבה דנה לבובליל לאחר חודש, "לקחתי על עצמי קריאת ספר דברים כל שבת עד הלידה בעזרת ה', קוראת בשקיקה ותוך כדי גם מתפלאת מדברי החכמה שבספר. ובסוף הקריאה מברכת את כולם, הרי המברך את חבריו הוא נענה תחילה. אני מתפללת גם על בת דודה שלי שכבר שנים לא מצליחה להיכנס להיריון וטסנו יחד לאומן לפני כשנה וחצי".

סגולות דברים - עינב בובליל. יח"צ,
סגולות דברים - עינב בובליל/יח"צ

"ואחרי שמברכת את כולם התפללתי שהבדיקות שלי יהיו תקינות ושנזכה לישועה, שהכל יסתדר ואזכה ללדת ילדה בריאה בעזרת ה'. ומה אגיד לך עינב, נפלאות דרכי השם, אחרי שהכינו אותי ללידה שקטה, עברו שלושה שבועות שבהן קראתי כל שבת את ספר דברים והתפללתי מכל הלב, וביקשתי מהקדוש ברוך הוא שייתן לי את הכוחות להתמודד עם כל מה שלא יהיה, כי האמונה היא לא רק כשטוב, וביקשתי שיוליכני למקום שלטובתי הוא מכוון, והתחננתי שאזכה לישועה, התפללתי בדמעות שיתן לי את הזכות לגדל את הילדה, הרי זה הריון לא מתוכנן וזה הכל החלטה שלו שאכנס להריון ושבעזרת ה' החלטה שלו שאזכה ללדת אותה בידיים מלאות".

"ובשעה טובה" הוסיפה דנה בהתרגשות, "הבדיקות היו תקינות, הסקירות וה-mri חזרו תקינים והלב שלי חזר לפעום. אני ממשיכה להתפלל ללידה קלה ושאצא בידיים מלאות. כל שבת מברכת את כולם והיום התבשרנו שבת דודה שלי בהיריון".

לאחר מספר חודשים כתבה דנה: "אני מתרגשת לכתוב לך, נולדה לי בת בריאה ומדהימה, בזכות קריאת ספר דברים. בניגוד לכל מה שהרופאים אמרו לי. הבעיה במוח נעלה. וגם בת דודה שלי זכתה להיכנס להיריון אחרי שנים שלא הצליחה. תודה לה'".

שרה בנדר, בשיתוף שובה ישראל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully