וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר דברים: מצטרפים לסגולה ומקבלים ברכה מהאדמו"ר

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 13:05

אלפים ברחבי העולם הצטרפו בנר ראשון של חנוכה לסגולת קריאת ספר דברים בשבת, סגולה המונהגת על ידי הרב יאשיהו פינטו והפכה לטרנד עולמי. שמם של כל המצטרפים החדשים יוזכר לתפילה ולישועה על ידי הרב במעמד הדלקת נרות חנוכה. רוצים להצטרף גם אתם? הפרטים בפנים

הרב פינטו - חנוכה. שובה ישראל,
הרב פינטו מנהיג את קריאת ספר דברים מדי שבת/שובה ישראל

תחת הסלוגן "מאירים את העולם עם ספר דברים" הצטרפו ביממה האחרונה, נר ראשון של חנוכה, אלפים רבים לסגולת קריאת ספר דברים בשבת, סגולה שהפכה לטרנד עולמי.

במרכז הקמפיין, שמטרתו גיוס אלפים נוספים להצטרפות לסגולה המונהגת על ידי האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו - מובטח לכל המצטרפים החדשים ששמם המלא יוזכר לתפילה ולישועה על ידי האדמו"ר הרב פינטו במעמד הדלקת נרות החנוכה.

כידוע, מקורות רבים בספרות היהודית פותחים צוהר על סגולת קריאת ספר דברים. המפורסם שבהם הוא ספר "הרוקח", שמסביר כך את הרעיון שמאחורי הסגולה: את ספר דברים כתב משה רבנו ע"ה, ברוח הקודש, 36 ימים לפני פטירתו. בספר יש 955 פסוקים שהם כנגד 955 שערים שיש בשמים, ובכוחו של כל פסוק ופסוק לבקוע ולפתוח שער אחד בשמים.

הרב פינטו - חנוכה. שובה ישראל,
הצטרפו עכשיו/שובה ישראל

גם הרשתות החברתיות נצבעו בימים האחרונים בקמפיין ההצטרפות לקריאת ספר דברים בשבת. ברשת האינסטגרם הובילה את הקמפיין אושיית הרשת, המאפרת עינב בובליל שבנוסף יזמה פרויקט ענק שבמרכזו היא מפרסמת ניסים וישועות שבאו בעקבות קריאת ספר דברים בשבת.

אמש התקיים מעמד הדלקת הנר הראשון של חג החנוכה במעמד האדמו"ר הרב פינטו. האירוע התקיים במרכז העולמי של "שובה ישראל" במנהטן לשם הגיע הרב פינטו מלוס אנג'לס שם מסר בימים האחרונים מספר שיעורי תורה ומוסר.

בימים הקרובים צפוי הרב פינטו למסור שיעורי תורה המוניים ברחבי ניו יורק, כשביום חמישי יתקיים בברוקלין שיעור תורה ומעמד הדלקת נרות חנוכה בהשתתפות אלפים רבים.

לשליחת שמות לברכה מהאדמו"ר הרב פינטו - היכנסו >>

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully