וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הניסים: ישועות סגולת ספר דברים - "הבדיקות יצאו נקיות"

שרה בנדר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 15:54

"למרות שלא שמרתי את השבת, התחלתי לקרוא ספר דברים מדי שבת, לפני כמה חודשים", כתבה נועה לעינב בובליל. מאותו רגע, התרחשו לה רצף של ישועות מדהימות. וואלה! יהדות עם המקרים המדהימים של מי שבעקבות הנהגתו של הרב יאשיהו פינטו - קוראים בשבת את ספר דברים

ספר דברים - הרב פינטו. שובה ישראל,
נועה נהנתה מרצף של ישועות לאחר הקריאה/שובה ישראל

לעינב בובליל יש קרוב לרבע מיליון עוקבים רק באינסטגרם. היא אושיית רשת, יוצאת "האח הגדול" ומאפרת. בשנתיים האחרונות היא עומדת בראש מיזם רשת ענקי שמטרתו להפיץ את סגולת קריאת ספר דברים בשבת, כפי שהנהיג האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו.

וואלה! יהדות בפרויקט מיוחד עם סיפורי הניסים והישועות שנשלחו לבובליל, סיפורים מרגשים ויוצאי דופן.

והיום: נועה מספרת על רצף של ישועות לא מוסברות שקרו לה בעקבות קריאת ספר דברים - היריון ראשון, בדיקות לסרטן שנמצאו תקינות במפתיע לחברתה הטובה, שינוי דרמטי בעבודה והחלטה אחת גורלית - שמירת שבת מלאה.

ספר דברים - הרב פינטו. שובה ישראל,
ההודעה שהתקבלה/שובה ישראל

"קודם כל אני רוצה לומר לך תודה על החשיפה לספר דברים", כתבה נועה לבובליל, "ברוך ה' אני שמחה לספר ולזכות את הרבים בכוח של ספר דברים".

וכך היא גוללה את סיפורה: "לפני מספר חודשים התחלתי לקרוא ספר דברים בשבת, למרות שלא שמרתי את השבת. השתדלתי לקרוא כל שבת, בהתחלה היה קשה אבל אחרי פעם פעמיים נהנתי מהקריאה, הבנתי וגיליתי יותר מפעם לפעם. אחרי תפילות בכוונה ואמונה שלמה".

נועה מספרת על רצף הישועות שאירעו לה בעקבות קריאת ספר דברים בשבת: "אחרי זמן קצר נקלטתי להיריון ראשון. בדיקות למחלה הארורה - יצאו נקיות לגמרי לאישה שיקרה לי. בעבודה הכל הסתדר עם אנשים שהיו רעים אלי, הם התקרבו אלי, פשוט התהפכו. משהו לא מוסבר".

"ומעל הכל", היא חושפת, "התחלתי לשמור שבת מלאה ברוך ה'. יש שלווה בנפש, הרגשה של השגחה פרטית והתקרבות לה'. אני כבר לא דואגת וחוששת, מרגישה פשוט מוגנת. אי אפשר להסביר את ההרגשה הזאת. אני מודה כל יום מחדש. רוצה לומר ולהמליץ לכולם - לקרוא בכוונה ואמונה. אין עוד מלבדו", כתבה בהתרגשות.

להצטרפות לאלפים ולשליחת שמות לברכה מהאדמו"ר הרב פינטו - היכנסו >>

שרה בנדר, בשיתוף שובה ישראל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully