וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הניסים: ישועות סגולת ספר דברים - "ילדתי את הנסיך השני שלי"

שרה בנדר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 15:54

וואלה! יהדות ממשיכה להביא לכם את הסיפורים שנשלחים לאושיית הרשת עינב בובליל מאלו שהצטרפו להנהגתו של הרב פינטו והחלו לקרוא מדי שבת את ספר דברים. והפעם: מורן, שנכנסה להיריון שני וילדה אחרי קשיים רבים בדרך

תינוק נולד. ShutterStock
לידה קסומה/ShutterStock

לעינב בובליל יש קרוב לרבע מיליון עוקבים רק באינסטגרם. היא אושיית רשת, יוצאת "האח הגדול" ומאפרת. בשנתיים האחרונות היא עומדת בראש מיזם רשת ענקי שמטרתו להפיץ את סגולת קריאת ספר דברים בשבת, כפי שהנהיג האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו.

וואלה! יהדות בפרויקט מיוחד עם סיפורי הניסים והישועות שנשלחו לבובליל, סיפורים מרגשים ויוצאי דופן.

והיום: מורן מספרת על נס גלוי שהתרחש לה בעקבות קריאת ספר דברים. לידה שנייה במזל טוב, למרות בעיות פוריות קשות, במשך שלוש שנים.

סגולות ספר דברים. יח"צ,
ההודעה של מורן/יח"צ

"היי עינב היקרה והאהובה", כתבה מורן לבובליל, "הבטחתי לעצמי שאפרסם את הנס שלי בזכותך. היו לי קשים להיכנס להיריון שני ו-3 שנים לא הצלחתי להיקלט".

"באחד הסגרים בקורונה", היא מגוללת את סיפורה, "נתקלתי אצלך בסגולות שיש בקריאת ספר דברים והתחלתי לקרוא כל יום את הפרק היומי ו-55 פסוקים אחרונים וכל שבת את כל ספר דברים".

"הייתי אמורה להתחיל טיפולי פוריות בגלל חצוצרות חסומות שראו בצילום רחם. באותו החודש ישתבח שמו לעד נקלטתי להריון שני אחרי ארבעה חודשים של קריאת ספר דברים", סיפרה בהתרגשות.

"הנס הזה בזכותך", סיכמה מורן, "את לא מבינה איזה שליחות את עושה ואיך את עוזרת להרבה אנשים להגיע לישועות הכי גדולות. את מדהימה כיף לעקוב אחרייך אשת חיל. שוב תודה רבה לך".

לאחר מספר חודשים, כתבה מורן לבובליל: "היום ילדתי את הנסיך השני שלי".

להצטרפות לאלפים ולשליחת שמות לברכה מהאדמו"ר הרב פינטו - היכנסו >>

שרה בנדר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully