וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הניסים: ישועות סגולת ספר דברים - "הגידול של אחי נעלם"

שרה בנדר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 9:41

אלינור סיפרה כי לאחיה התגלה גידול ממאיר "מהסוג הקשוח ביותר" ולאחר שהיא החלה לקרוא ספר דברים מדי שבת בהתאם להנהגתו של הרב יאשיהו פינטו, התבשרה המשפחה שהבדיקות יצאו תקינות והסכנה חלפה. היא שיתפה את הסיפור עם עינב בובליל במסגרת פרויקט הניסים והישועות

גבר שוכב במיטת בית חולים מחובר לאינפוזיה. ShutterStock
הסכנה מאחוריו בנס של ממש/ShutterStock

לעינב בובליל יש קרוב לרבע מיליון עוקבים רק באינסטגרם. היא אושיית רשת, יוצאת "האח הגדול" ומאפרת. בשנתיים האחרונות היא עומדת בראש מיזם רשת ענקי שמטרתו להפיץ את סגולת קריאת ספר דברים בשבת, כפי שהנהיג האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו.

וואלה! יהדות בפרויקט מיוחד עם סיפורי הניסים והישועות שנשלחו לבובליל, סיפורים מרגשים ויוצאי דופן.

והיום: סיפור טרי שקיבלה עינב השבוע. אלינור פרסמה בעצמה את הדברים ברשת האינסטגרם - בעקבות פרויקט הניסים והישועות של בובליל וחשפה כי הרופאים גילו לאחיה גידול ממאיר ומסוכן - אבל אז ספר דברים נכנס לתמונה וחולל את הבלתי יאמן.

סגולות ספר דברים. יח"צ,
סגולות ספר דברים/יח"צ

וכך פרסמה אלינור:

"תודה לאבא שבשמיים על נס חנוכה הגדול שלי. אשתף אתכם בסיפור אישי. לפני כמה חודשים התבשרנו בבשורה קשה. גילינו שלאחי יש גידול ממאיר מהסוג הקשוח ביותר".

אלינור ממשיכה לתאר: "מרגע הידיעה עברו עלינו ימים לא פשוטים. עם כל הקושי שבדבר, עצרתי לרגע ואמרתי לעצמי שהאמונה חזקה מהכל. שמי שמאמין לא מפחד. שה' לא מחזיר תפילותינו ריקם".

"לאורך כל התקופה הייתה בי אמונה גדולה", היא חושפת, "לקחתי על עצמי לקרוא את ספר דברים - ספר הישועות. הרמתי עיניים לשמיים וביקשתי מבורא עולם שירפא את אחי, ואמרתי לו: "אבא, אם תעשה נס ואחי יחלים ויצא מהמחלה הארורה הזאת, אני אפרסם את הנס ברבים". לאחר שאחי אושפז ועבר את הניתוח בשלום - בנר ראשון של חנוכה, התבשרנו שהבדיקות יצאו תקינות והסכנה מאחוריו".

"ישתבח שמו לעד, אין עוד מלבדו, תודה בורא עולם. כמה כוח יש לספר דברים. תתפללו ותבקשו", סיימה אלינור את הפוסט.

להצטרפות לאלפים שקוראים את ספר דברים ולשליחת שמות לברכה מהאדמו"ר הרב פינטו - היכנסו >>

שרה בנדר, בשיתוף שובה ישראל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully