וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הניסים: ישועות סגולת ספר דברים - "הרגשתי לפני תהום"

שרה בנדר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 15:24

הפרויקט המיוחד של וואלה! יהדות, במסגרתו אנו מביאים לכם את סיפורי הישועות שנשלחו לעינב בובליל על ידי אלו שאימצו את הנהגתו של הרב פינטו לקריאת ספר דברים, נמשך והפעם: אודיה חושפת את הרגעים הקשים בעקבות מחלה של אחיה והשינוי הגדול והחיובי שחל

גבר מתוסכל. ShutterStock
גבר מתוסכל/ShutterStock

לעינב בובליל יש קרוב לרבע מיליון עוקבים רק באינסטגרם. היא אושיית רשת, יוצאת "האח הגדול" ומאפרת. בשנתיים האחרונות היא עומדת בראש מיזם רשת ענקי שמטרתו להפיץ את סגולת קריאת ספר דברים בשבת, כפי שהנהיג האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו.

וואלה! יהדות בפרויקט מיוחד עם סיפורי הניסים והישועות שנשלחו לבובליל, סיפורים מרגשים ויוצאי דופן.

והיום: אודיה חושפת את הרגעים הקשים שחוו היא ומשפחתה בעקבות מחלה של אחיה ואיך התחושה האיומה נעלמה בזכות קריאת ספר דברים.

ישועות סגולת ספר דברים - מחלה. יח"צ,
ההודעה שנשלחה לעינב/יח"צ

"עינובוש, יש לך המון זכויות בשמיים", כתבה אודיה בראשית דבריה לבובליל. "לפני שלוש שנים אחי הגדול לקה במחלת נפש שנקראת סכיזופרניה, אחרי שנה וחצי של מלחמות מולו שיאשפז את עצמו - הוחלט פה אחד שהוא צריך אישפוז בכפייה", היא מספרת.

"באותו היום שידענו שמגיע אמבולנס לקחת אותו, הבאתי את אמא שלי אלי כדי שלא תהיה נוכחת במחזה הזה, הרגשתי בתהום איומה, לא מוצאת דבר להיאחז בו בו. הצער שהיינו שרויים בו היה בלתי נסבל וכך באותו היום שהכל נראה הכי שחור - אני פותחת את האינסטגרם וקוראת בפעם המאה אלף שיש סגולה לקרוא ספר דברים שהוא מעל לטבע, וככה מתוך תהום אני מחליטה שאין לי מה להפסיד ואני לוקחת על עצמי לקרוא ספר דברים", כתבה אודיה בגילוי לב.

והיא ממשיכה לספר: "התהליך מול אחי היה ארוך וקשה, אבל הסוף הוא סוף טוב. ברוך ה', אחרי חודשיים של טיפול תרופתי הוא התאזן וחזרנו להיות המשפחה שמאז ומעולם היינו, שמחים ומאושרים...".

"אני מרגישה", חותמת אודיה את הסיפור האישי שלה, "שספר דברים הוא מעל הטבע, שידלתי כל חברה קרובה שסיפרה שמשהו קשה לה - לקחת על עצמה את ספר דברים ויש לפחות עוד שישה אנשים חוץ ממני שלקחו על עצמם את הספר בעקיפין או במישרין בגללך. בריאות טובה בעזרת ה', שנה מדהימה".

להצטרפות לאלפים שקוראים את ספר דברים ולשליחת שמות לברכה מהאדמו"ר הרב פינטו - היכנסו >>

שרה בנדר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully