וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הניסים: ישועות סגולת ספר דברים - "החוב נעלם במפתיע"

שרה בנדר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 8:41

אושרת התמודדה עם חוב של 55 אלף ש"ח. כאשר החלה לקרוא את ספר דברים מדי שבת, ובדגש על 55 הפסוקים האחרונים בכל יום, החוב נעלם. היא סיפרה על כך לעינב בובליל במסגרת פרויקט הישועות בעקבות הנהגתו של הרב יאשיהו פינטו

גבר מחייך לצד מחשב, מחשבון. ShutterStock
החוב נעלם/ShutterStock

לעינב בובליל יש קרוב לרבע מיליון עוקבים רק באינסטגרם. היא אושיית רשת, יוצאת "האח הגדול" ומאפרת. בשנתיים האחרונות היא עומדת בראש מיזם רשת ענקי שמטרתו להפיץ את סגולת קריאת ספר דברים בשבת, כפי שהנהיג האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו.

וואלה! יהדות בפרויקט מיוחד עם סיפורי הניסים והישועות שנשלחו לבובליל, סיפורים מרגשים ויוצאי דופן.

והיום: אושרת מספרת לבובליל על חוב של 55,000 ש"ח, שפשוט נעלם. לדבריה, העובדה שהיא קוראת בכל שבת את ספר דברים ובכל יום את ה-55 הפסוקים האחרונים של הספר, היא זו שהביאה לנס. 55 פסוקים כנגד 55,000 ש"ח.

ישועות ספר דברים. שובה ישראל,
ההודעה של אושרת/שובה ישראל

וכך כתבה אושרת לבובליל: "חייבת לשתף אותך בישועה שקרתה לי לפני שבועיים, היות ובזכותך נחשפתי לניסים הגלויים של ספר דברים".

"הייתי בתהליך מייגע מול רשות העירייה עקב חריגת בנייה. כשמשביחים נכס ישנו מס על ההשבחה ולי אישית יצא התשלום 55,000 ש"ח", היא מספרת, "אבל מה?? חטפתי שוק חיי ושאלתי את עצמי מאיפה עכשיו אני אוציא את כזה סכום? כמובן שהשלכתי זאת על בורא עולם ואמרתי לו: 'לא רק שאתה תעשה נס, אתה גם תדאג לזה שאני לא אצטרך לשלם כלום'".

לדברי אושרת: "אני קוראת קבוע בכל שבת את ספר דברים ומפיצה ללא עלות כמויות של ספרי דברים לכל מי שחפץ בכך. מידי יום אני משתדלת לקרוא את ה-55 הפסוקים".

"כמובן שהתפללתי וכיוונתי לכך והנה הישועה שלי לא איחרה לבוא", היא ממשיכה לספר, "באופן מפתיע האדריכל שלי שולח לי הודעה שזהו יום המזל שלי, עם מכתב מהרשות שעליי לשלם 0 ש"ח, ומיד צרחתי לבורא עולם עד כמה שאני אוהבת אותו".

"55 הפסוקים כנגד 55,000 ש"ח. ידעתי והאמנתי בתוך תוכי שזה מה שיקרה. האדריכל שלי אמר שאני מכשפה ואני תיקנתי אותו ואמרתי לו שאני בת של מלך, מאמינה שאין עוד מלבדו ושהוא לא מאכזב אותי לעולם", סיפרה לסיום.

להצטרפות לאלפים שקוראים את ספר דברים ולשליחת שמות לברכה מהאדמו"ר הרב פינטו - היכנסו >>

שרה בנדר, בשיתוף שובה ישראל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully