וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הניסים: ישועות סגולת ספר דברים - "שנייה לפני הניתוח קרה נס"

שרה בנדר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 7.12.2021 / 15:51

האחיין של שרי נולד עם מום נדיר שחייב לדעת כל המומחים ניתוח בראשו. בעקבות קריאה בספר דברים התגלה רגע לפני הניתוח כי המום נעלם. היא סיפרה על כך לעינב בובליל במסגרת פרויקט הישועות בעקבות הנהגתו של הרב יאשיהו פינטו

תינוק לאחר לידה. Yulia Sribna, ShutterStock
תינוק/ShutterStock, Yulia Sribna

לעינב בובליל יש קרוב לרבע מיליון עוקבים רק באינסטגרם. היא אושיית רשת, יוצאת "האח הגדול" ומאפרת. בשנתיים האחרונות היא עומדת בראש מיזם רשת ענקי שמטרתו להפיץ את סגולת קריאת ספר דברים בשבת, כפי שהנהיג האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו.

וואלה! יהדות בפרויקט מיוחד עם סיפורי הניסים והישועות שנשלחו לבובליל, סיפורים מרגשים ויוצאי דופן.

והיום: שרי חושפת אחרי לבטים רבים סיפור ישועה מצמרר שאירע עם אחיין שלה. הבעיה הרפואית במוח נעלמה במפתיע בזכות קריאת ספר דברים. "תשמעי עינב, אני כבר שלושה חודשים רוצה לספר לך, אבל משום מה אין לי את האומץ, לא יודעת למה בתכלס. אם תגלגלי את השיחה שלנו - תראי שלפני כמה חודשים שאלתי אותך על ספר דברים, סיפרתי לך שאנחנו זקוקים לישועות", כתבה שרי לבובליל.

על הניסים שרי. יח"צ,
ההודעה של שרי/יח"צ
על הניסים שרי. יח"צ,
ההודעה של שרי/יח"צ

"אז הבוקר קיבלתי את האומץ לספר", כתבה שרי וסיפרה את סיפורה האישי: "אחיין שלי נולד עם מום נדיר בגולגולת, תינוקות בדרך כלל נולדים עם גולגולת פתוחה שנסגרת עם הזמן, הוא נולד עם גולגולת סגורה שכאשר 4 לוחות הגולגולת דבוקות אחת לשנייה - והוא היה חייב לעבור ניתוח מיוחד בגיל 3 חודשים, לניסור הגולגולת כדי שיהיה למוח מקום להתפתח ולגדול".

שרי מפרטת: "3 חודשים היו איתו ורצו איתו לכל הפרופסורים הכי טובים בארץ, וכולם אמרו פה אחד: אין מנוס מניתוח".

"שבוע לפני הניתוח", מספרת שרי, "את קפצת לי למחשבות, אמרתי לעצמי: עינב חופרת על ספר דברים, אומרת שהוא פותח שערי שמים ומביא ישועות. לקחתי על עצמי לשמור שבת, הזמנתי לי את ספר דברים מחנות תשמישי קדושה וכל השבת - פשוט - לא עזבתי את הספר.

"התפללתי לנס, ביקשתי מה' רחמים. לא נראה לי הגיוני לפתוח גולגולת לתינוק בן 3 חודשים", הוסיפה.

"לא תאמיני מה קרה", חושפת שרי לבובליל, "אחותי הגיעה לבית החולים לניתוח, התינוק אושפז ושניה לפני שהוא היה אמור להיכנס לחדר ניתוח - המנתח החליט להכניס אותו לסיטי ראש ולא תאמיני מה ראו בסיטי - הגולגולת שלו נפתחה!, הניתוח שלו בוטל!"

לסיום כתבה: "3 חודשים שאני כותבת לך ומוחקת, לא יודעת למה, אולי מגודל הנס, אולי מזה שאני חוששת לפתוח לעצמי עין, לא יודעת, אין לי הסבר. אבל שתדעי, שאם לא את - לא הייתי מכירה את ספר דברים ולא הייתי מודעת לסגולות ולישועות שלו". מדהים.

להצטרפות לאלפים שקוראים את ספר דברים ולשליחת שמות לברכה מהאדמו"ר הרב פינטו - היכנסו >>

שרה בנדר, בשיתוף שובה ישראל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully