וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגשות: הרב פינטו בירך והתינוק החל לנשום

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 15:32

בשל טעות של הצוות הרפואי, התינוק נתקע בתעלה כשחבל הטבור נכרך סביב צווארו. הוא הפסיק לנשום ולרגעים מסוימים גם לא היה לו דופק, אך ברכת הרב הובילה לנס המדהים

תינוק בוכה. ShutterStock
"ברוך השם קראנו ספר דברים ובאמת היה נס תודה להשם"/ShutterStock

הניסים והישועות בזכות קריאת ספר דברים: "רצינו להודות לכבוד הרב", כך נפתחה ההודעה המרגשת שנשלחה לאחד מגבאי האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, מנהיג "שובה ישראל" בארץ ובעולם. ולפרטי הסיפור: "אשתי ילדה לפני שבוע וכבוד הרב בירך אותה כשנכנסה לחדר לידה ואמר בברכה ש"צריך ניסים ונפלאות ולקרוא ספר דברים".

"ברוך השם קראנו ספר דברים ובאמת היה נס תודה להשם", מספר בעל המעשה הנרגש, "הייתה לרופאים טעות בהערכת משקל, הרופאים טענו שהתינוק שוקל 3.600 ובפועל הוא היה 4.125 ומאוד מסוכן ללדת בלידה טבעית משקל כזה".

הרב פינטו. צילום מסך, צילום מסך
"זכות ספר דברים וזכות הברכה של הרב היו לנו נס ממש"/צילום מסך, צילום מסך

הוא ממשיך: "התחילו לבצע את הלידה והתינוק נתקע בתעלה למעלה מחצי שעה והדופק ירד וברגעים מסוימים גם לא היה דופק, וכשהוציאו את התינוק חבל הטבור היה סביב הצוואר שלו והוא יצא ללא דופק. הוא לא נשם ויצא כחול ללא תגובה".

הוא מגולל את רגעי החרדה: "כולם התחילו לבכות מסביב, אך ידעתי שברכת כבוד הרב לא תאכזב. ולאחר מספר דקות הילד התחיל לבכות וברוך השם חזר לנשום. הרב אמר לנו לקרוא ספר דברים כ-13 שעות עוד לפני הלידה. ברוך השם, זכות ספר דברים וזכות הברכה של הרב היו לנו נס ממש, ברוך השם. תודה רבה לכבוד הרב על הכל", כתב לסיום.

להצטרפות לאלפים שכבר נושעו בזכות ספר דברים>>

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully