וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קניתי לך מתנה": האברך החרדי שריגש את הזמר הפופולרי

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 12:24

הזמר הדתי עקיבא תורג'מן היה בעיצומה של תפילת שחרית בבית הכנסת, כשלפתע אברך צעיר ריגש אותו עם מתנה מיוחדת: "לקבל אהבה בצורה כזו זה משהו מיוחד במינו"

נער מחזיק ספר תורה. ShutterStock
"וואו, כמה דרכים יש בעולם להביע תודה"/ShutterStock

הזמר הדתי עקיבא תורג'מן שיתף סיפור שריגש אותו. היה זה בעיצומה של תפילת שחרית בבית הכנסת, כשלפתע אברך ירא שמים, החליט לעשות מעשה שהותיר רושם עז בלבו של הזמר.

וכך הוא מתאר: "קרה לי היום משהו מרגש, בבית הכנסת בו התפללתי מכרו את העליות לתורה (מתפללים מתנדבים לתת כמה שקלים לצדקה עבור החזקת בית הכנסת בתמורה לעליה לתורה שהם מקבלים) והגבאי הכריז: "עליית שלישי". "18 שקלים" צעק אחד מקצה בית הכנסת. "26 שקלים", קרא למולו אברך צעיר מהקצה השני. אחרי פינג פונג קצר המכרז הוכרע ב-52 שקלים לטובת האברך הצעיר. זה סכום לא מבוטל לבחור שכמותו".

"האמת", ממשיך עקיבא לתאר, "אני פחות מתחבר לסיטואציה הזו בבית הכנסת (למרות שברור לי שזו דרך לשרוד את התשלומים השוטפים - חשמל, ניקיון וכו') אז בדרך כלל אני פשוט גונב לי כמה רגעים עם עצמי מתחת לטלית עד קריאת התורה. 'עקיבא...', פתאום לחש לי מישהו מהצד. אני מסיט את הטלית ורואה את האברך הצעיר לפני רגע העלייה, ניגש אליי מרוגש ולוחץ את ידי ואומר: 'שתדע שאין יום שאני לא שומע אותך. השירים שלך מחזקים אותי בטירוף ואין לי דרך להחזיר לך טובה. אני לא יכול לקנות אלבום כי אין לי איפה לשמוע אותו וללכת להופעה זה לא שייך בעולם שאני חי בו. אז קניתי בשבילך במתנה את העלייה הזו ואשמח שתעלה לתורה במקומי'. 'תודה אחי, לא היית צריך', אני פולט לו בגמגום של מבוכה'".

עקיבא סיכם בהתרגשות: "לרגע חשבתי שדמיינתי דמעה בזווית העין של האברך המתוק הזה. אבל אלה היו העיניים הרטובות שלי. וואו, כמה דרכים יש בעולם להביע תודה. לקבל אהבה בצורה כזו זה משהו מיוחד במינו. ריגשת איש יקר שאת שמך אפילו איני מכיר, הלוואי שאזכה להיות מכיר טובה כמוך ולהעביר את הטוב הזה הלאה".

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully